Plommetreet Skrevet 7. mai 2014 #21 Del Skrevet 7. mai 2014 Louiseangelica.comAnonymous poster hash: e04e8...52f Mange takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plommetreet Skrevet 7. mai 2014 #22 Del Skrevet 7. mai 2014 Nei asså... OK. Jeg trodde vi snakka om eksen jeg. lol Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #23 Del Skrevet 7. mai 2014 Og du hadde ikke vært bitter om du ble dumpet? Hun har all rett til å være forbanna. JAR er en typisk mann, som bytter damer oftere enn jeg bytter truseinnlegg. Kvalmt er det. Stakkars barn! Anonymous poster hash: 5ddd1...e3d Jeg vet ikke helt hvem av dere jeg ville kaldt kvalm da... Selv om jeg ikke fordrar fyren... Og jeg hadde også dumpet damer som byttet truseinnlegg i takt med damebytter. Anonymous poster hash: 8db9a...d4e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #24 Del Skrevet 7. mai 2014 Hvor mange unger har han sammen med den første kona? Var det Guro Havnevik hun het? De eneste ofrene oppi det her er alle barna han strør om seg med... All skittkastingen i media mellom voksne mennesker får de takle selv. Anonymous poster hash: 9e2fb...760 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleLerke Skrevet 7. mai 2014 #25 Del Skrevet 7. mai 2014 1 datter Hvor mange unger har han sammen med den første kona? Var det Guro Havnevik hun het? De eneste ofrene oppi det her er alle barna han strør om seg med... All skittkastingen i media mellom voksne mennesker får de takle selv.Anonymous poster hash: 9e2fb...760 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå