Gå til innhold

Å ikke ville treffe barna sine

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg tittet innom Facebook profilen til eks-Riise.

Der skriver hun på sin åpne profil at eksmannen ikke har villet treffe barna sine og det har visst gått 8mnd siden han sist så de.

Hvordan er det mulig? Jeg får vondt av de barna.

Jeg ser også at de heller ikke er invitert til bryllupet. Går det virkelig an?

Anonymous poster hash: e04e8...52f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Om dette stemmer, så kan ikke jeg fatte og begripe hva den nye dama ser i ham. Oppegående kvinner ville ikke tatt i ham med ildtang.

Anonymous poster hash: 8bc16...1bd
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Om dette stemmer, så kan ikke jeg fatte og begripe hva den nye dama ser i ham. Oppegående kvinner ville ikke tatt i ham med ildtang. Anonymous poster hash: 8bc16...1bd

Som ekskona skriver så er det vel pengene som taler for han...:)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tenker vel ikke alt for mye på barna sine selv da eller, siden hun velger å dele dette med offentligheten?

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun tenker vel ikke alt for mye på barna sine selv da eller, siden hun velger å dele dette med offentligheten?

Helt enig.

Tidligere var jeg fan av JAR og syntes synd på han som fikk mye tyn i media.

Det er mye grums der og tydeligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Hun nye Riise dama har jo sagt i et intervju at det er utfordrende at han har barn fra før, men fokuset fremover nå var å få egne barn.

Anonymous poster hash: 6fbde...68a

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel en sak har jo alltid to sider, og det virker som om Maria ikke er helt god hun heller. Jeg googla henne nå, og der kom det mye rart gitt. :fnise: Bare det å kalle seg FinallyDivorsed på instagram, og det med at hun åpenlyst skriver på face at Louise Angelica bare er ute etter pengene, og at hun er en løgner som har påstått at hun liker å være reservemamma er jo ganske fjernt - uansett om det er sant eller ikke.

Jeg er ikke noen fan av Riise og for alt jeg vet så kan det være at han er en ræva far, men det Maria skriver skader jo først og fremst ungene. Et kjapt googlesøk viser at hun hinter ganske hardt om Riise/skilsmissen i det meste hun skriver på sosiale medier, så det virker jo nesten som om hun bruker bruddet til å skaffe seg en slags D-kjendis-status.

Anonymous poster hash: 772ec...183
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lager vel et par unger med hun her nye før han trasker videre til neste dame om noen år, ha ha.

Anonymous poster hash: ccffb...656

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vel en sak har jo alltid to sider, og det virker som om Maria ikke er helt god hun heller. Jeg googla henne nå, og der kom det mye rart gitt. :fnise: Bare det å kalle seg FinallyDivorsed på instagram, og det med at hun åpenlyst skriver på face at Louise Angelica bare er ute etter pengene, og at hun er en løgner som har påstått at hun liker å være reservemamma er jo ganske fjernt - uansett om det er sant eller ikke.

Jeg er ikke noen fan av Riise og for alt jeg vet så kan det være at han er en ræva far, men det Maria skriver skader jo først og fremst ungene. Et kjapt googlesøk viser at hun hinter ganske hardt om Riise/skilsmissen i det meste hun skriver på sosiale medier, så det virker jo nesten som om hun bruker bruddet til å skaffe seg en slags D-kjendis-status.

Anonymous poster hash: 772ec...183

Liten tvil om at det er manglende intelligens på begge sider. Det jeg reagerer litt på er at norske medier lar John Arne, forloveden og morra fronte sin sak, noe som sette ex-kona i ett veldig dårlig lys. Kanskje dette er hennes måte å få frem et litt mer nyansert bilde på, noe jeg har forståelse for.

Anonymous poster hash: 2add8...7b1

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette stemmer, så kan ikke jeg fatte og begripe hva den nye dama ser i ham. Oppegående kvinner ville ikke tatt i ham med ildtang.

Anonymous poster hash: 8bc16...1bd

Du kan stryke første setningen, og det er fremdeles like sant.

Tror ingen oppegående kvinner vil ha noe med han å gjøre, punktum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forsvarer ikke at John Arne Riise ikke har bedt barna i bryllup, og heller ikke at han ikke har sett dem på 8 mnd, men fy søren for ei bitter kjærring Maria Elvegård er!

Endret av GørilB
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du kan stryke første setningen, og det er fremdeles like sant.

Tror ingen oppegående kvinner vil ha noe med han å gjøre, punktum.

Jeg er spent på den kommende serien om det nye paret.

Hun nye blir jeg ikke klok på. Kaller seg som blogger, men har ikke oppdatert bloggen sin på lenge. Da seoghør skrev en sak om de to forrige gang, annonserte hun nye at bloggen skal oppdateres meget snart. Stronger than ever!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Forsvarer ikke at John Arne Riise ikke har bedt barna i bryllup, og heller ikke at han ikke har sett dem på 8 mnd, men fy søren for ei bitter kjærring Maria Elvegård er!

Og du hadde ikke vært bitter om du ble dumpet?

Hun har all rett til å være forbanna. JAR er en typisk mann, som bytter damer oftere enn jeg bytter truseinnlegg. Kvalmt er det. Stakkars barn!

Anonymous poster hash: 5ddd1...e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Hun nye Riise dama har jo sagt i et intervju at det er utfordrende at han har barn fra før, men fokuset fremover nå var å få egne barn.

Barn med dame nr 3. Jaja :glare:

Anonymous poster hash: ca837...442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner hun er bitter. Det ble slutt en måned etter hun fødte sønnen deres. Og han fikk ny kjæreste 2 måneder etterpå. Og forlovet seg 3 måneder etter det igjen! Før han i de i det hele tatt har fått sendt inn skillsmissepapirer. Og han snakker masse dritt om henne i media. Maria og Riise-paret bor faktisk i samme gate! Hun fortsatte å bo i London, pga han skulle få være i nærheten av sine barn. Likevel har han ikke sett de på 9måneder. Det er fryktelig lenge, spesielt når barna er så små. Sønnen er vel straks 2år?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Asså... jeg finner ikke bloggen hennes...

Louiseangelica.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...