Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noen som har noen tips til hvordan jeg kan få dempet dette selv? Hvilken farge på minicolor Evt?

Anonymous poster hash: 96980...889

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Minicolor med den brunfargen du ønsker? :)

Skrevet

Takk for svar, men det er nok mer komplisert i det på hjemmefarge😊Man får aldri den man vil ha på hjemmefarge. Nytter ikke se på bilde der😊

Skrevet

Bruk en som er litt lysere enn din egen med kaldt skjær?

AnonymBruker
Skrevet

Det eneste som desverre funker er å la håret vokse ut i sin naturlige farge, og bite tenna sammen når etterveksten er mer askefarget enn det fargede.

Hadde samme problem før, brukte masse lillasjampo etc, men rødskjæret forsvinner bare ikke.

Har lovet meg selv og ikke farge det igjen :fnise:

Anonymous poster hash: 7901e...551
AnonymBruker
Skrevet

Rødskjær er det vakreste som finnes.

Anonymous poster hash: 3ef56...127

• Liker 2
Skrevet

Om det blir for komplisert med hjemmefarge er det vel best aa gaa til frisören?

AnonymBruker
Skrevet

Rødskjær er det vakreste som finnes.

Anonymous poster hash: 3ef56...127

Ikke på meg ihvertfall. Det kræsjer helt med hudfargen min og får meg til å se helt utvasket ut :fnise:

Anonymous poster hash: 7901e...551

Gjest BabyBlue
Skrevet

Hvis du vil ha en brunfarge velger du enten: 3 (mørk brun), 4 (brun), eller 5 (lys brun).

Også tar du en kald asketone som undertone, som er 1. F.eks hadde jeg vært deg hadde jeg valgt 4,1 eller 5,1. Mørk brun har en tendens til å bli veldig mørk, med mindre dette er det du vil.

Lillashampoo skal også fjerne rødtoner til en viss grad. Det er vanskeligere å fjerne rødskjær på mørkt hår enn med blondt, men hvis du velger en som er ganske pigmentert og har det litt lenge i om gangen kan det dempe det en del. Lillashampoo og farging tørker forresten ut håret om det blir brukt ofte, så invester i fukt og proteinkur :tommel:

Brunt hår vil dessverre alltid ha noe rødt i seg (går man fra blond til brunette uten rød undertone kan det bli grønt har jeg lest), så det virker som om det er noe som må gjøres i flere omganger og nøytraliseres.

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes jo mange forskjellige brunfarger, noen er også kalde. Jeg farger som regel med noen som gir rødskjær, men fordi jeg føler det gir mer glød i huden av det.

Men har sett flere kalde brunfarger, du kan vel virkelig ikke ha prøvd alle? Meny pleier å ha bedre utvalg.

Anonymous poster hash: c2422...728

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...