Gå til innhold

Han sier han elsker meg flere ganger om dagen og hver gang vi sier hade i telefonen

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og har vært sammen i 4 år og samboere i 2 år.

Er det en selvfølge at han skal si jeg elsker deg flere ganger om dagen og hver eneste gang vi sier hade på telefonen? Føler meg ihvertfall heldig.

Anonymous poster hash: 79173...d97

Videoannonse
Annonse
Gjest Mojitoo
Skrevet

Samme her! Føler meg kjempeheldig.

AnonymBruker
Skrevet

Luksusproblem:)

Samboeren min er slik og jeg nyter det så lenge det varer;)

Anonymous poster hash: e9467...4a8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

4 år her straks også.. Får vel høre det kanskje 2 ggr imnd hehe..

Anonymous poster hash: 7e829...8f9
Skrevet

ville ikke likt det noe særlig. blir imuun. føler det da bare blir sagt for å si det. litt som autopilot. heller 2 ganger i mnd enn to ganger om dagen

• Liker 6
Skrevet

Trodde det var ganske vanlig jeg. Veldig koselig da :)

Skrevet

Nei, det er ingen selvfølge. Men den det er utrolig koselig da:)

Skrevet (endret)

Samme her :) Han sier det ofte:) i tillegg stryker han meg både her og der:)

Endret av Anciol
AnonymBruker
Skrevet

Gift i 20 år, og han sier at han elsker meg minst en gang om dagen, vanligvis fler.

Anonymous poster hash: 96fca...f55
AnonymBruker
Skrevet

Heldiggriser! Kjæresten min klarer ikke å si at han er glad i meg en gang...

Anonymous poster hash: 8c113...4e5
Skrevet

Sånn er samboeren min og, og vi har vært sammen i 8 år! :)

AnonymBruker
Skrevet

Er det bare jeg som blir kvalt av slikt?
Har vært sammen med kjæresten i ett og et halvt år nå, og gruer meg til han sier det (han sa det til meg en gang jeg var full, kun noen måneder inn i forholdet, og reaksjonen min skremte han nok fra å si det på en god stund). Jeg elsker ham, det er ikke det, men jeg HATER når det blir et mantra man må gjenta på slutten av hver jævla telefonsamtale osv. Er jeg helt urimelig som synes det? :(

Jeg synes liksom det blir litt "oppbrukt" om det er noe som skal gjentas hele tiden, jeg foretrekker om det er litt mer... ektefølt?

Anonymous poster hash: 6e54c...024
  • Liker 3
Gjest Heartbeat
Skrevet

Min kjæreste sier det også, og jeg elsker det :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med kjæresten i ett og et halvt år nå, og gruer meg til han sier det (han sa det til meg en gang jeg var full, kun noen måneder inn i forholdet, og reaksjonen min skremte han nok fra å si det på en god stund). Jeg elsker ham, det er ikke det, men jeg HATER når det blir et mantra man må gjenta på slutten av hver jævla telefonsamtale osv. Er jeg helt urimelig som synes det? :(

Jeg synes liksom det blir litt "oppbrukt" om det er noe som skal gjentas hele tiden, jeg foretrekker om det er litt mer... ektefølt?

Jeg føler som deg. Et evig mas, egentlig.

Anonymous poster hash: b7bdc...574

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eh hva faen? Enten er du bitter eller så ER du bitter!

Ja selvsagt er det viktig å vise at man elsker hverandre også, det er jo det viktigste, men å få høre det OG føle det er jo bare topp.

AnonymBruker
Skrevet

Du høres ikke tiktig klok ut! Du høres ihvertfall ikke ut som en person som bør være i et forhold!

Du gruer deg til han skal si han elsker deg, og du gjorde noe som skremte han til å ikke kjente det på en stund..?

Hva faen feiler det deg? Kjæresten som fortjener bedre utifra det du skrev der.

Anonymous poster hash: 141f7...d1a

Skrevet

Jeg er litt todelt på dette.

På den ene siden, så er det utrolig koselig om en kjæreste sier "jeg elsker deg" flere ganger om dagen :)

På den andre siden kan jeg forstå at noen kan føle at det blir veldig dype ord å kaste rundt seg med. (Folk er veldig forskjellige; Noen synes det er veldig vanskelig å si ordet "unnskyld", eller sexord, eller å snakke om f.eks følelser generelt).

Når det er sagt; Jeg selv ville nok foretrukket "Jeg er glad i deg" på slutten av hver telefon-samtale (det er hyggeligere enn hadet, og også et ord som føles mer naturlig å si ofte enn "jeg elsker deg".

Ordene "Jeg elsker deg" synes jeg selv er veldig sterke, og ville nok hatt mest glede av å høre disse ordene i litt intime eller engasjerte stunder. Da blir det mer minneverdig, og kanskje litt mer.. oppriktig?

For det er så dumt hvis "Jeg elsker deg" bare blir et annet ord for "hadet". Jeg vil at "jeg elsker deg" skal komme i litt spesielle situasjoner, hvis vi har hatt en ekstra fin kveld, hatt en ekstra fin samtale, lenge siden sist vi så hverandre, osv. :rodmer:

Men om jeg skulle valgt mellom å ha en kjæreste som kun sa "hadet", eller "jeg elsker deg" hver gang han la på, så hadde jeg selvfølgelig foretrukket sistnevnte :) Men en mellomting hadde vært mest optimalt for meg.

Så får andre finne ut hva som er rett for dem :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eh hva faen? Enten er du bitter eller så ER du bitter!

Ja selvsagt er det viktig å vise at man elsker hverandre også, det er jo det viktigste, men å få høre det OG føle det er jo bare topp.

Jeg synes også det er KJEMPEFINT om man viser at man elsker hverandre, nettopp det, at man ELSKER. Ikke at det blir en standardfrase som må sies automatisk i gitte situasjoner. Skjønner du virkelig ikke forskjellen? Mennesker er forskjellige, og det er ikke alle som føler for å si "elsker deg" i hver eneste sammenheng, da mister det jo meningen sin til slutt.

Du høres ikke tiktig klok ut! Du høres ihvertfall ikke ut som en person som bør være i et forhold!

Du gruer deg til han skal si han elsker deg, og du gjorde noe som skremte han til å ikke kjente det på en stund..?

Hva faen feiler det deg? Kjæresten som fortjener bedre utifra det du skrev der.

Anonymous poster hash: 141f7...d1a

Nå får du gi deg! Jeg gruer meg FORDI jeg er redd det skal bli et mantra som må gjentas i gitte situasjoner hvor det ikke har noen bestemt funksjon annet enn at man føler at man MÅ si "elsker deg" i slutten av telefonsamtaler og slikt. I mine øyne betyr det MYE MER om man sier det i spesielt fine situasjoner og øyeblikk.

Og ro deg ned, du får det til å se ut som jeg har banket kjæresten min eller noe. Situasjonen var den at han sa det en gang han virkelig såret meg, og jeg følte det var en veldig feil situasjon å si det i for første gang, og det sa jeg til ham. Ikke verre enn det.

Og SÅ KLART sier vi at vi er glade i hverandre og gir komplimenter daglig. Han er en fantastisk kjæreste - og han synes det samme om meg.

Regner med at du er en singel bitterfitte selv.

AnonymBruker
Skrevet

Slikt her også. 10 år sammen :)

Anonymous poster hash: e6229...761

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes også det er KJEMPEFINT om man viser at man elsker hverandre, nettopp det, at man ELSKER. Ikke at det blir en standardfrase som må sies automatisk i gitte situasjoner. Skjønner du virkelig ikke forskjellen? Mennesker er forskjellige, og det er ikke alle som føler for å si "elsker deg" i hver eneste sammenheng, da mister det jo meningen sin til slutt.

Nå får du gi deg! Jeg gruer meg FORDI jeg er redd det skal bli et mantra som må gjentas i gitte situasjoner hvor det ikke har noen bestemt funksjon annet enn at man føler at man MÅ si "elsker deg" i slutten av telefonsamtaler og slikt. I mine øyne betyr det MYE MER om man sier det i spesielt fine situasjoner og øyeblikk.

Og ro deg ned, du får det til å se ut som jeg har banket kjæresten min eller noe. Situasjonen var den at han sa det en gang han virkelig såret meg, og jeg følte det var en veldig feil situasjon å si det i for første gang, og det sa jeg til ham. Ikke verre enn det.

Og SÅ KLART sier vi at vi er glade i hverandre og gir komplimenter daglig. Han er en fantastisk kjæreste - og han synes det samme om meg.

Regner med at du er en singel bitterfitte selv.

Er nok ingen singel bitterfitte nei :)

Er verken singel eller bitter.

Synes bare utsagnet ditt var litt rart, og dette er et forum så..jeppjepp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...