AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Hei! Jeg vet at for å få et sikkert svar, så må jeg ta en test, men jeg vil bare høre om deres erfaringer. Har siden jeg satt inn spiralen i september i 2013, hatt regelmessig mensen som strekker seg over alt fra 7-10 dager, med ekstreme smerter... Denne gangen her, så hadde jeg "mensen" en dag, så forsvant den igjen. Det var mandag forrige uke. Nå sitter jeg her, og de to siste morningene har jeg våknet med kvalme. I og med at det ikke er hormoner i kobberspiralen reagerer jeg litt, men etter hva jeg har hørt, - så er visst spiralen det mest sikre prevensjonsmiddelet.. Så, er det noen her som har erfaringe mer kobberspiral? Tenkte at jeg skulle vente til i morgen tildig med å ta testen, så vil imellomtiden høre med dere her inne på KG. Anonymous poster hash: 2c100...a12
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Kan også nevnes at utfloden jeg har nå er veldig klissete, - slik som slim, hvis jeg kan si det slik. Sorry for kråselig informasjon, men kan vel kanskje være til hjelp.. Anonymous poster hash: 2c100...a12
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Jeg vet det er mange som har blitt gravide med spiral. Men vet ikke om det var kobber- eller hormonspiral. Anonymous poster hash: a0746...1b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå