Gjest Anonymous Skrevet 19. juni 2002 #1 Del Skrevet 19. juni 2002 hadde ett innlegg her i vinter om at jeg hadde vært utro mot forloveden min.. Jeg sa det til ham når han kom hjem fra nordsjøen.. Har aldri angra så mye på noe før.. Med tiden klarte vi å lappe forholdet i sammen igjen for å gjøre en lang historie kort...:=) Og bryllypet vi har planlagt siden i forrige sommer skjer på fredag..:=) TUSEN TAKK FOR ALLE RÅD OG VINK I VINTER... :D HILSEN VERDENS LYKKELIGSTE JENTE... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mann Skrevet 19. juni 2002 #2 Del Skrevet 19. juni 2002 Så bra for dere da :D Kan vel si noe om at ærlighet varer lengst......... men da får jeg vel på pukkelen av de som velger å holde kjeft om utoskapen og leve videre på en løgn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 19. juni 2002 #3 Del Skrevet 19. juni 2002 Dette var virkelig moro å høre! Stå på videre og lykke til! Og Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Leni Skrevet 20. juni 2002 #4 Del Skrevet 20. juni 2002 LYKKE TIL! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. juni 2002 #5 Del Skrevet 20. juni 2002 Hva er moralen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Grant Skrevet 20. juni 2002 #6 Del Skrevet 20. juni 2002 At mennesker klarer og tilgi utroskap er meg helt uforstående. En gang utro, alltid utro!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå