Gå til innhold

Har jeg gjort noe feil?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har et barn som snart er to år, barnet har hele veien hatt godt forhold til sine besteforeldre, eller det vil si på den ene siden. Vært der flere ganger i uken og her så trygg og komfortabel som det går an. De skjemmer bort alle sine barnebarn og jeg tviler ikke et sekund på at dette er barnas svar på å komme til "himmelen".

Men det som gjør at jeg setter spørsmålstegn ved dette, er at jeg lurer på om forholdet er litt surt og at det kanskje har noe med at jeg ikke er en bra nok mamma?

For når vi kommer dit, så løper barnet da rett inn og begynner med leker e.l. når jeg sier Hade så vil barnet omtrent ikke gi hakekos noen av gangene, og det virker som det er livredd for at jeg skal ta med barnet og dra igjen med en gang.

Barnet er mye hjemme med meg og har halv plass i barnehagen, men jeg jobber sånn at jeg har noen fri uker innimellom og da er barnet mye hjemme med meg, så jeg forstår jo at det da er morsomt og komme seg litt bort.

Men er dette normalt, eller er det spesielt?

Anonymous poster hash: 1fc47...958

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ganske normalt vil jeg tro. De er trygge og har det så moro der at gamle mamma ikke er interessant

AnonymBruker
Skrevet

Ganske normalt vil jeg tro. De er trygge og har det så moro der at gamle mamma ikke er interessant

Barnet er ikke sånn med noen andre av besteforeldre eller tanter/onkler. Kun med disse, men barnet

Anonymous poster hash: 1fc47...958

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...