AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Hva er deres favorittartist/band, og favorittsang av artisen/bandet? Anonymous poster hash: 04a0f...117
Gjest crazycatlady Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 R.E.M. Ingen over, ingen ved siden! Favorittsanger er uendelig mange, men en av dem er "Country Feedback"
Mermaid Blues Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Placebo, har vært blodfan siden jeg var 12 år Favorittlåt er innmari vanskelig å velge, Placebo er et av få band hvor jeg bare kan putte omtrent alt de har laget i spillelista, sette på shuffle og kose meg uansett hva som kommer på. Akkurat nå hører jeg veldig mye på sisteplata Loud Like Love, favoritter der er Exit Wounds og Begin the End. Ellers har jeg massevis av favoritter, I Know, Without You I'm Nothing (albumversjonen, altså uten Gud *host* Bowie), Haemoglobin, The Bitter End, Leni, Space Monkey, osv. Altfor mange å velge mellom=) R.E.M. Ingen over, ingen ved siden! Elsker Leave
K.B.E Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 The Beatles. Favorittlåt klarer jeg ikke helt å bestemme meg for. 3
Zinnia Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 Tori Amos <3 Omtrent umulig å velge en favoritt, kan til nøds klare å få det ned til to favorittalbum (Boys For Pele og From the Choirgirl Hotel).
Gjest Corto Maltese Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 (endret) Hva er deres favorittartist/band, og favorittsang av artisen/bandet? Anonymous poster hash: 04a0f...117 Favoritt Band er Deep Puprle ( Mark II oppsetningen ) Favoritt artist er Gigliola Cinquetti Favoritt Deep Purple sang er Child in Time Favoritt Gigliola Cinquetti sang er Alle Porte Del Sole Endret 8. mai 2014 av Eugene Onegin
Anglofil Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 Favorittartisten står mellom Frank Sinatra og Jewel. Favoritbandet står mellom Rammstein og R.E.M. Favorittsang er Foolish Games av Jewel Mvh Yvonne
Batteri Skrevet 8. mai 2014 #8 Skrevet 8. mai 2014 (endret) Paul McCartney. "The Other Me" fra albumet "Pipes of Peace". Endret 8. mai 2014 av Batteri
Pawn Hearts Skrevet 10. mai 2014 #9 Skrevet 10. mai 2014 Van der Graaf Generator/Peter Hammill. Selv ikke innen klassisk musikk har jeg hørt noe mer ekspressivt. Av sanger er det naturlig å velge den monumentale A Plage of Lighthouse Keepers med VdGG (den varer i 23 minutter), men etter min mening finnes det ingen svake øyeblikk på noen av de tre platene Pawn Hearts, Godbluff og Still Life. Det er mye bra å finne på Hammills soloskiver også, og jeg plukker ut A Louse is not a Home og Flight, blant annet på grunn av lengden. I begge disse får Hammill vist hvilken poet, komponist, sanger og fortolker han er. Og jeg må ikke glemme Wondering fra den mer ujevne plata World Record. Det er få som kan skrive slike tekster som Hammill, og enda færre som kan synge som ham: https://www.youtube.com/watch?v=bM65nV2FTUQ Helt til slutt: Hammill har aldri oppnådd stor kommersiell suksess, men han har en pen fanskare blant andre musikere, med folk som David Bowie, Julian Cope og Nick Cave blant de mest kjente.
Gjest Belle âme Skrevet 10. mai 2014 #10 Skrevet 10. mai 2014 Favorittband: 1D og 5sos. Favorittartist: Austin Mahone, Jason Derulo, Ed Sheeran og Demi Lovato.
Gjest Blomst83 Skrevet 20. mai 2014 #14 Skrevet 20. mai 2014 Celine Dion,men å velge kun en sang er umulig.
Gjest Capish Skrevet 20. mai 2014 #15 Skrevet 20. mai 2014 Killswitch Engage - The End Of Heartache <3 1
Chevelle Skrevet 20. mai 2014 #16 Skrevet 20. mai 2014 (endret) Band: Chevelle seff Artist: Corey Taylor Sang: Way TOOO many Endret 20. mai 2014 av Chevelle
AnonymBruker Skrevet 21. mai 2014 #17 Skrevet 21. mai 2014 John Mayer.Anonymous poster hash: 05075...3c5 2
Poppie Skrevet 21. mai 2014 #18 Skrevet 21. mai 2014 Sia og Death Cab for Cutie. Eneste artistene jeg kan si jeg er fan av, ellers er jeg mer en person som liker individuelle sanger fremfor artister.
Lillemeg25 Skrevet 21. mai 2014 #19 Skrevet 21. mai 2014 Michael Jackson. Han har så sykt mange bra sanger at det er helt umulig å velge kun en, men noen av mine favoritter er bl.a: - Man in the Mirror - Scream - Who is it - Billie Jean - Dangerous
Sphynx Skrevet 21. mai 2014 #20 Skrevet 21. mai 2014 The Darkness! De har så mange bra låter, men Growing on me, Friday Night og Dinner Lady Arms er favorittene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå