Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg kan ikke fordra reality!

Det går så mye TEIT! Så reklame for en ny serie nå: "Streit eller skjeiv" hvor ei jente skal prøve å finne ut hvem som av fyrene som er homofil. Hallo!? :roll:

Jeg liker ikke reality-serier som leker med følelsene til folk eller har som utgangspunkt å lure dem! Det er så lavmåls! :-x

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det værste er at det er utrolig mange som faktisk følger med på disse seriene.

Det sier litt om dagens samfunn..

Gjest Poirot
Skrevet
Det værste er at det er utrolig mange som faktisk følger med på disse seriene.

Det sier litt om dagens samfunn..

Hva mener du det sier?

Skrevet

Det sier jo litt, når vi faktisk interesserer oss for andres liv så til de grader.

Et eksempel er "big brother".

Skrevet
Det sier jo litt, når vi faktisk interesserer oss for andres liv så til de grader.

Det er jo bare underholdning... kanskje det ikke er meningen med alt...

Gjest Poirot
Skrevet

Og folk før var ikke interessert i andres liv?

Skjønner ikke hva du mener det sier?

Mener du at folk nå er mer nysgjerrige enn folk før?

Gjest GreenSky
Skrevet

Men hvorfor synes mange det er underholdende å se folk bli både lurt og såret? Det lurer jeg på.

Gjest GreenSky
Skrevet

Og folk før var ikke interessert i andres liv?

Skjønner ikke hva du mener det sier?

Mener du at folk nå er mer nysgjerrige enn folk før?

Folk har alltid vært interessert i andres liv. Sladder har eksistert fra tidenes morgen. Men akurat denne type reality-såpe synes jeg er umoralsk.

Gjest TomKrus
Skrevet
Men hvorfor synes mange det er underholdende å se folk bli både lurt og såret? Det lurer jeg på.

Hvorfor liker vi drittsekker?

Skrevet

Folk har alltid vært interessert i andres liv. Sladder har eksistert fra tidenes morgen. Men akurat denne type reality-såpe synes jeg er umoralsk.

En ting er å være interessert i andres liv, men å være interessert i menneskers liv DØGNET RUNDT, når de dusjer, når de går på do, når de har sex, når de spiser osv, det blir noe helt annet.

Waco, jeg mener ikke at det må være en mening med alt, men å brette ut andres liv på den måten, og at vi liker det og finner det underholdene, det synes jeg er feil.

Gjest Elenath
Skrevet

Du bruker Big Brother som eksempel, vil bare minne deg på at der blir ingen lurt, alle er med frivillig og det er helt frivillig å se på. Skjønner hvorfor du har problemermed det.

Skrevet

Jeg mistenker stadig at en del amerikanske reality-serier er rent skuespill. F.eks den greia med den pene dama som må velge blant "stygge" mannfolk.

Gjest Elenath
Skrevet
Jeg mistenker stadig at en del amerikanske reality-serier er rent skuespill. F.eks den greia med den pene dama som må velge blant "stygge" mannfolk.

Jeg også har mine tvil om visse ting, f.eks. There's something about Miriam og Drømmekvinnen som du nevner. Vet jeg har fundert på andre serier også, men husker selvfølgelig ingen av de nå.

Skrevet

Jeg synes også det er mange teite reality-serier for tiden, men henger meg ikke opp i om folk vil se dem eller ikke. Jeg skjønner jo godt hvorfor folk liker det, selv om jeg ikke gjør det.

Skrevet
Jeg synes også det er mange teite reality-serier for tiden' date= men henger meg ikke opp i om folk vil se dem eller ikke. Jeg skjønner jo godt hvorfor folk liker det, selv om jeg ikke gjør det.

:Nikke:

Skrevet
Du bruker Big Brother som eksempel, vil bare minne deg på at der blir ingen lurt, alle er med frivillig og det er helt frivillig å se på. Skjønner hvorfor du har problemermed det.

Jeg mener ikke at noen blir lurt.

Folk kan se på hva de vil for min del, jeg synes bare at det sier litt om folk, når de er interessert i å se på noe sånt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...