AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Hvordan i alle dager får disse butikkene solgt noe som helst? Alt de selger er jo grusomt.Anonymous poster hash: 06f80...83e 1
koskenkorva Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Enig. Men det er mange mennesker der ute, alle med forskjellig stil Ja, klærne der er sjukt tacky.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Fins mange mennesker med utrolig dårlig smak vet du!Anonymous poster hash: d7633...46a
BCW Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 De butikkene der burde forbys. Har aldri i mitt liv sett så store samlinger av jævlige klær før
iev Skrevet 7. mai 2014 #7 Skrevet 7. mai 2014 Er ikke mye fint der nei. Smak og behag, er jo endel billige "sexy" klær der. Jeg syntes ikke det er så mye sexy der, men det syntes tydligvis endel ungdommer der ute.
Chloe- Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 Er ikke mye fint der nei. Smak og behag, er jo endel billige "sexy" klær der. Jeg syntes ikke det er så mye sexy der, men det syntes tydligvis endel ungdommer der ute. Ungdom? Heller damer på 35-40 som tar igjen for tapte ungdomsår etter barna har blitt myndige. 1
iev Skrevet 7. mai 2014 #9 Skrevet 7. mai 2014 Ungdom? Heller damer på 35-40 som tar igjen for tapte ungdomsår etter barna har blitt myndige. Joda, men har sett endel ungdom og jenter på min alder (20-årene) som kjøper klær derfra :-)
Surriball Skrevet 7. mai 2014 #10 Skrevet 7. mai 2014 Har aldri kjøpt noe derfra, men har vært innom og kikket. Det er jo noe som er fint der, spesielt hvis man klarer å se forbi de oversminkede modellene som står i snåle posisjoner!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå