Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har gått på Næringsakademiet?

Hva studerte du, og hva synes du om "opplegget" på skolen..? Det er kanskje vesentlig å vite hvilken by du studerte i også :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Elenath
Skrevet

har en venninne som har tatt et år der. husker ikke hva hun tok, men hun var ikke fornøyd i det hele tatt.

Skrevet

Høres ut som det er flere av oss da..... :sinna:

Gjest God erfaring
Skrevet

En venn fra gymnaset studerte 1 år ved Næringsakademiet (data/administrasjon). I tillegg var han nokså selvlært innen data..

Han fikk toppjobb i næringslivet, og har til nå jobbet i to store amerikanske selskap, som prosjektleder osv. Han tjener gress med penger, reiser mye og jobber store deler av døgnet. Han har heller ikke studielån...Jeg tror Næringslivsakademiet var ganske relevant for jobbene han har fått!

(Jeg gråter av misunnelse...jeg med mine 4 år fra universitetet... :cry: )

Gjest Morild
Skrevet

Jeg har akkurat avsluttet 1 år på Markedsøkonom på NA, hadde eksamen på torsdag.

:)

Veldig fornøyd med studiet, men nå gjenstår det å se om jeg får jobb....

:wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Har gått Reiselivskoordinator på NA. Ikke fornøyd. Vi endte opp som prøvekaniner. Studiet kostet vel rundt 60000 om jeg ikke husker feil. Bortkasta penger.

Gjest Qlio- ikke innlogget
Skrevet

Har gått Markedsøkonom på NA, var egentlig veldig fornøyd. Etter endt studie fikk jeg jobb ved samme skole, og jobbet der i 1,5 år før jeg fikk jobb ett annet sted.

NA er ett sted for voksne studenter, som er villige til å ta litt ansvar for egen læring.

Skrevet

Kjenner to som har gått på NA og de er laaangt fra fornøyde. Hele opplegget er tragisk. De skaper masse forventninger når de rekrutterer studentene, uten å ha kapasitet (eller vilje) til å innfri dem. Resultatet er at studentene føler seg lurt!

Skrevet

kjenner flere som har gått na i Fr.stad og de er ikke fornøyde. De gikk data og reiseliv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...