AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Det lurer jeg på. List opp det du gjør for å fremme dyrevelferd i verden.Anonymous poster hash: c8ac6...c19
Gjest Minpin Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 - Unngår kosmetikk o.l. som er testet på dyr. - Støtter Dyrebeskyttelsen. - Lar være å bruke pels og går årlig i fakkeltog mot pelsoppdrett. - Stemmer dyrevennlig ved valg. - Deler relevante linker på sosiale nettverk. - Argumenterer for dyrevennlige løsninger på internett og "i virkeligheten". - Boikotter sirkus med dyr (og fjerner gjerne reklamen deres jeg kommer over). - Kjøper økologiske egg.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Spiser ikke halal kjøtt.Anonymous poster hash: 24731...c80 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #5 Skrevet 10. mai 2014 - Går ikke på sirkus - Hjelper skadde dyr - Behandler noen dyr dårlig, sier jeg ifra - Kosmetikk som ikke er testet på dyr - Økologiske egg og kjøtt - Bruker ikke pels - Støtter dyrebeskyttelsen - Prøver å gå som et godt eksempel for både yngre og eldre Anonymous poster hash: 83866...d04 1
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #8 Skrevet 10. mai 2014 Hjelper skadde dyr Bruker ikke pels Unngår kosmetikk som er testet på dyr Støtter WWF Støtter FOD Støttet Dyrebeskyttelsen frem til de avlivde en katt de TRODDE var hjemløs Stemmer dyrevennlig ved valg Kaster ikke søppel i naturen, mest for dyrene sin skyld Deler relevante og viktige artikler på sosiale medier Er frivillig arbeider for WWF Slipper ut, istedet for å drepe, insekter til den grad det lar seg gjøre Legger ut bra mat jeg ikke spiser selv i skogen, til dyrene Har et lavt forbruk av kjøtt, og velger økologiske produkter Økologiske egg fra frittgående høner Tar ned sirkusreklamer Ihvertfall det jeg kommer på i farten. Anonymous poster hash: e0911...c08 2
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #9 Skrevet 10. mai 2014 Har blandingshund. Har blandingshund jeg også (: Han er verdens fineste:D Anonymous poster hash: e0911...c08
2shy Skrevet 10. mai 2014 #10 Skrevet 10. mai 2014 Spiser ikke kjøtt, minimalt med egg og melkeprodukter (var lenge veganer, prøver å komme meg tilbake dit) Blitt mer bevisst på kosmetikk og husholdningsartikler (mye å sette seg inn i, er på vei ) Aldri pels Ringer Mattilsynet når jeg ser mishandling Behandler alle dyr med respekt
Gjest KrissyHart Skrevet 10. mai 2014 #11 Skrevet 10. mai 2014 kjøper økologisk(helst vegansk): regngjøringsprodukter kroppsprodukter hårprodukter vaskepulver ol mat. støtter ikke halaslakting kjøper egg frittgående høner spiser ikke rødt kjøtt jobber imot og demonstrerer imot pelsbønder og farmer støtter villdyrenes rett til et liv eks ulv gaupe ol økonomisk støtte til div foreninger grasrotandel sminke ikke dyretestet. opplyser bekjente på tema, slik at de våkner opp ifra egoistiske dvalen sin sparer på strøm om det går. sparer vann forsøpler ikke gir beskjed ved mishandling kjøper ingenting dyretestet som har alternative metoder. men boikotter ikke medisinsk forskning 1
Gjest heihade Skrevet 10. mai 2014 #12 Skrevet 10. mai 2014 Jeg gjør nok helt sikkert ikke nok. Jeg unngår pels, produkter testet på dyr og donerer til WWF hver måned. Skulle gjerne ha gjort mer.
2shy Skrevet 10. mai 2014 #14 Skrevet 10. mai 2014 Jeg holder ikke husdyr. Er det dyremishandling å ha husdyr?
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2014 #15 Skrevet 10. mai 2014 Ingenting! Anonymous poster hash: 1d5fb...d39 2
Tojo Skrevet 10. mai 2014 #16 Skrevet 10. mai 2014 Kjøper ikke pels Bruker ikke sminke som er testet på dyr Stemmer på et parti som vil ha bedre dyrevelferd Har vært fosterhjem for katter Deler relevante linker og info på Facebook Informerer venner og bekjente om dyrevelferd Går ikke på sirkus som har dyr Sier ifra hvis dyr blir behandlet dårlig eller ikke har det bra Hjelper dyr som trenger det Kaster ikke søppel i naturen
Howl Skrevet 10. mai 2014 #17 Skrevet 10. mai 2014 Kunne sikkert gjort mye mer, men dette er det jeg boikotter: Dyretestede sminkeprodukter, pels, sirkus, seaworld og jeg er med i dyrebeskyttelsen. I tillegg boikotter jeg kyllingindustrien og kjøper økologiske egg fra gårder hvor hønene får gå fritt og spise normal kost, ikke noe soyamais-dritt som vi mennesker har laget til dem.
Gjest Yrsa Skrevet 10. mai 2014 #18 Skrevet 10. mai 2014 Jeg holder ikke husdyr. Hva er galt med husdyr?
christinevb Skrevet 11. mai 2014 #19 Skrevet 11. mai 2014 Jeg kjøper ikke produkter eller husholdningsprodukter som er testet på dyr Jeg kjøper ikke pels eller dun Jeg drar ikke på sirkus, og hvis jeg ser sirkusplakater så tar jeg den reklamen Kjøper egg som er økologiske og fra fritt gående høner Jeg er ikke den som gjør mest, men det er da noe
AnonymBruker Skrevet 11. mai 2014 #20 Skrevet 11. mai 2014 Er vegeterianer. Går ikke på sirkus. Bruker ikke skinn o.l. Anonymous poster hash: 15122...b83
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå