AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Oppdaget nå at det er så og si tomt for tørrfor til kattene! Og jeg kommer meg ikke til dyrlegen for å kjøpe nytt for nå siden mannen min har bilen idag.. Går det greit å gi butikkfor frem til i kveld? Må nesten gå til butikken å kjøpe noe.. Eller er det bedre å gi f.eks kokt fisk (har fisk i fryseren), karbonadedeig eller leverpostei? Har også tunfisk.. Anonymous poster hash: 1bfbc...bb7
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Herregud! Nei, det ville jeg ikke funnet på!!! De vil nok dø i løpet av et par timer...Anonymous poster hash: 0e6ee...c4c 2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Det går helt fint. Om du er usikker på om de liker det så kan du vel kjøpe noen pakker våtfor. Der er ikke forskjellen så enormt stor mellom butikkmat og dyrlegematAnonymous poster hash: 86e91...a71 1
minister-mio Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Er vel en grunn til at de selger kattemat i butikken. Det er ikke fordi den er giftig. Fisk og leverpostei funker også 2
Pinkee Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 hehe, er vel flere katter her i landet som overlever på butikk-fôr, enn dyrlege-fôr. Ikke sikkert dem spiser det da, er noe med smaken. Men, katter overlever uten mat en dag og! 1
Mysteh Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 For å sette spørsmålet ditt litt i perspektiv: Min gamle katt ble født i april 1997, han har aldri fått noe annet enn butikkfor (snakker ikke billigvariantene, men friskies etc). Katten har aldri vært syk, har flott pels, utmerkede sanser og lever fremdeles. Dette er riktignok en utekatt, så det har vel blitt noen mus og fugler gjennom årene i tillegg.
Thorn Skrevet 7. mai 2014 #7 Skrevet 7. mai 2014 Ville vært mer bekymret for brå fôrendring enn akkurat selve fôret. Men hvis det bare er for i dag ville jeg ikke tenkt på det. Dvs, personlig hadde jeg ikke giddet å kjøpe noe for bare en dag, jeg hadde gitt fisk dersom jeg hadde fått kjøpt den vanlige maten på kvelden.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 Det er ikke farlig å gi butikkmat, så det er bare å prøve om de spiser det er en annen sak da. Min går på RC til vanlig, og i jula gikk jeg tom så jeg måtte kjøpe butikkfor. Katten spiste ikke på to dager, nektet å røre maten. Ikke får han noe utenom tørrfor heller, skikkelig kresen kar. Det er forresten ikke farlig om de går en stund uten mat, tror ikke min hadde sultet ihjel før han spiste butikkfor. Det er verre med masinga og mjauinga hvis han ikke er fornøyd med det som serveres Anonymous poster hash: c1a5a...cc9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå