kornelia84 Skrevet 12. juni 2004 #1 Del Skrevet 12. juni 2004 Hei! Jeg har et lite dillemma... Skal være borte i 2 mnd, og lurer da på hva jeg skal gjøre med min kjære akvariefisk?! Noen som vet om det finnes "avlastningshjem" eller noe sånt i Bergen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 12. juni 2004 #2 Del Skrevet 12. juni 2004 Har du ikke noen som kan stikke innom hver fjortende dag og gi dem langtidsmat? Når de får mindre mat behøver ikke akvariet å renses så ofte, så det holder om du gjør grundig rent rett før du drar. Om du gir langtidsmat når du drar vil det holde at en venn er innom tre ganger i løpet av ferien din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kornelia84 Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #3 Del Skrevet 12. juni 2004 Nei jeg har ikke det :-( Jeg er student og det er ikke noen jeg stoler SÅ mye på, som skal være her i sommer... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emma3 Skrevet 14. juni 2004 #4 Del Skrevet 14. juni 2004 Har du ingen som kan "passe" på fiskane for deg? Kan jo ikkje vere noko problem for nokon å ha eit akvarium ståande hos seg. Du kan jo også høyre meg dyrebutikkane i byn, eks dei på bystasjonen og galleriet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. juni 2004 #5 Del Skrevet 14. juni 2004 ... måtte tenke på sangen til Ingrid Bjørnov... med "... nå svømmer det to gullfisk på ryggen... jeg skulle satt akvariet i skyggen..." - så det er ikke alle som bør passe andres fisk.. Er det gullfisk?? Har en venninne som slipper dem ut i "plaskedammen" når hun reiser på ferie.. og de har hvertfall hatt 2 eller 3 sommere på den måten... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kornelia84 Skrevet 14. juni 2004 Forfatter #6 Del Skrevet 14. juni 2004 Nope det er en stor malle ..og dessuten er nærmeste dam Vågen liksom, og jeg tror kanskje ikke jeg hadde funnet den igjen der Men vi har funnet ut at vi tar den med oss...kjøper en bolle og har den der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 14. juni 2004 #7 Del Skrevet 14. juni 2004 Vågen ville kanskje blitt i største laget ja... Men bolle med lokk går jo utmerket... (Vi har reist på hytta og idrettsleir etc. med skilpadde i plastkasse og guppy'er i tuppervare.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 15. juni 2004 #8 Del Skrevet 15. juni 2004 Jeg vet ihvertfall at her i Oslo, så tilbyr enkelte dyrebutikker å ha burdyr/akvariefisk i pensjon. Koster sikkert litt, men det må en jo regne med når en har dyr. Håper du finner noen som kan passe de! Hadde jeg bodd i Bergen, skulle jeg selfølgelig passet de. :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
just_c Skrevet 18. juni 2004 #9 Del Skrevet 18. juni 2004 dyrebutikken på midttun vet jeg nesten sikkert passer på dyr nå eigerne er på ferie...sjekk der oppe du:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunhilde Skrevet 19. juni 2004 #10 Del Skrevet 19. juni 2004 (Vi har reist på hytta og idrettsleir etc. med skilpadde i plastkasse og guppy'er i tuppervare.. ) Med fare for å avspore tråden (ber i så fall ydmykt om unnskyldning) så ga du meg en kjempegod ide til flyttesjauen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå