AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #1 Skrevet 7. mai 2014 Jeg har blitt sammen med en jente jeg er utrolig glad i. Mens vi holdt på kommenterte vennene mine at de synes hun var litt feit, lubben, chubby og jeg vet ikke hva. Dette ga jeg egentlig faen i, fordi jeg synes hun er superdeilig! Dessuten var det ikke så mye snakk om dette da vi holdt på. Men etter vi ble sammen har det tatt helt av. Hver gang jeg er med gutta spør de hvordan det er å være sammen med en feit jente, hvordan det er å ha sex med en "tjukkas" osv. Heldigvis vet ikke kjæresten min noe om dette, men hun hadde nok blitt veldig lei seg da jeg vet hun dessverre sliter litt med selvtillitten. Hvordan konfrontere vennene mine? Eller skal jeg bare ignorere det? Anonymous poster hash: 9fc40...e86
Populært innlegg Plommetreet Skrevet 7. mai 2014 Populært innlegg #2 Skrevet 7. mai 2014 (endret) Du har fryktelig usympatiske venner... På tide med nye? Endret 7. mai 2014 av Plommetreet 80
skruf Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Og disse kaller du venner?? Ville bedt de klappe igjen og funnet meg nye venner, voksne venner med vett og forstand mellom ørene. 12
Gjest Christina146 Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Du får konfrontere de. De må vel respektere valget ditt, og om de mener noe negativt kan du be de om å holde det for seg selv. Synes det er veldig dårlig gjort av disse kompisene, og jeg håper i alle fall du sier dem imot og at du valgte denne jenten din for en grunn. Lykke til!
Gjest Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Hvordan folk er det du omgås... Vis deg som en mann, sett dem på plass og fortell at du er glad i ho. Utseendet er ikke alt! 9
Mrs Smith Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 Hvor gamle er de? Høres ut som en gjeng med 12 åringer. 11
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #7 Skrevet 7. mai 2014 Jeg er enig i at de ikke er "gode venner" når de holder på sånn. Men de er greie ellers! Vi er en guttegjeng som har holdt sammen siden ungdomsskolen. Aldri hatt noen problemer før jeg ble sammen med den nåværende dama mi. De har faktisk sagt at hun er utrolig pen i ansiktet. Men kroppen hennes trekker ned.. Blir egentlig lei meg. Trådstarter Anonymous poster hash: 9fc40...e86
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 Hvor gamle er de? Høres ut som en gjeng med 12 åringer. Vi er i begynnelsen av 20-åra. Trådstarter Anonymous poster hash: 9fc40...e86
Mrs Smith Skrevet 7. mai 2014 #9 Skrevet 7. mai 2014 Høres heller ut som det er deg de vil trykke ned. Dette er ikke gode venner. 18
Trymmir Skrevet 7. mai 2014 #10 Skrevet 7. mai 2014 Har ingenting å si hvor lenge dere har vært venner, venner kommer og går og disse såkalte kompisene dine virker ikke å være mye å samle på om de er så tilbakestående at de rakker ned på dama. Bruk heller mer tid på henne, guttevalpene du henger med trenger tydeligvis mer tid på å bli tørre bak ørene. 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #11 Skrevet 7. mai 2014 Høres heller ut som det er deg de vil trykke ned. Dette er ikke gode venner. Tror du det? Jeg har 2 exer. Begge to var slanke. Fikk aldri noe "pes" da. Trådstarter Anonymous poster hash: 9fc40...e86
mamma_mia Skrevet 7. mai 2014 #12 Skrevet 7. mai 2014 Du får be dem holde kjeft, passe sine egne saker og si at du ikke er interessert i hva de mener om dama de! Fortsetter de da er de ikke noe å ta vare på. Respektløse folk. 6
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #13 Skrevet 7. mai 2014 Jeg er enig i at de ikke er "gode venner" når de holder på sånn. Men de er greie ellers! Vi er en guttegjeng som har holdt sammen siden ungdomsskolen. Aldri hatt noen problemer før jeg ble sammen med den nåværende dama mi. De har faktisk sagt at hun er utrolig pen i ansiktet. Men kroppen hennes trekker ned.. Blir egentlig lei meg. Trådstarter Anonymous poster hash: 9fc40...e86 Kanskje de egentlig er misunnelige? Anonymous poster hash: c8526...605 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #14 Skrevet 7. mai 2014 Kanskje de er misunnelige for at du er så heldig som har funnet en du er så glad i? Anonymous poster hash: ba752...82d 5
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #15 Skrevet 7. mai 2014 Kanskje de egentlig er misunnelige?Anonymous poster hash: c8526...605 Beklager AB, så ikke du hadde skrevet! Anonymous poster hash: ba752...82d
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #16 Skrevet 7. mai 2014 Og hva sier du da? Ler du med dem? Du må for faen åpne kjeften og be dem klappe igjen, du synes hun er fantastisk og om de ikke klarer å oppføre seg som voksne mannfolk hadde jeg ikke giddet å bruke et sekund mer på dette. Hør hva du selv sier da, mann. De snakker stygt om jenta du er glad i! Hvilken side står du på?Anonymous poster hash: b2147...0fd 29
Honey Dew Skrevet 7. mai 2014 #17 Skrevet 7. mai 2014 Jeg har blitt sammen med en jente jeg er utrolig glad i. Mens vi holdt på kommenterte vennene mine at de synes hun var litt feit, lubben, chubby og jeg vet ikke hva. Dette ga jeg egentlig faen i, fordi jeg synes hun er superdeilig! Dessuten var det ikke så mye snakk om dette da vi holdt på. Men etter vi ble sammen har det tatt helt av. Hver gang jeg er med gutta spør de hvordan det er å være sammen med en feit jente, hvordan det er å ha sex med en "tjukkas" osv. Heldigvis vet ikke kjæresten min noe om dette, men hun hadde nok blitt veldig lei seg da jeg vet hun dessverre sliter litt med selvtillitten. Hvordan konfrontere vennene mine? Eller skal jeg bare ignorere det? Anonymous poster hash: 9fc40...e86 Du må rett og slett "slå i bordet" overfor dem og si at oppførselen deres er uakseptabel. Slutter de ikke, får du se om du kan få deg nye venner som klarer å respektere deg og kjæresten. 2
Hapa Skrevet 7. mai 2014 #18 Skrevet 7. mai 2014 Kanskje de egentlig er misunnelige?Anonymous poster hash: c8526...605 Det var min første tanke også... Høres ut som en gjeng umodne guttunger...
Euphorbia Skrevet 7. mai 2014 #19 Skrevet 7. mai 2014 Hadde glatt bedt dem klappe igjen og vise et snev av respekt og anstendighet mot deg og jenta di! Hvis ikke drittslenginga tok slutt hadde de fått beskjed om at det var takk og farvel. Venner som oppfører seg slik er ikke mye verdt. Det er bare ikke greit å snakke stygt om partneren til en venn! Ærlig talt..
Gjest Minpin Skrevet 7. mai 2014 #20 Skrevet 7. mai 2014 Men i all verden, vær en mann og sett dem på plass. Gir de seg ikke så synes jeg du bør vurdere å skaffe deg nye venner, for de høres ikke riktig gode ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå