Gå til innhold

Stoler dere blindt på maten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er i ferd med å bestille selskapslokaler der vi må bestille mat hos dem. Vi elsker lokalene, og liker menyen på papiret, men så begynner jeg plutselig å bli nervøs siden jeg ikke kjenner noen som har hatt selskap der og smakt maten.

Hvor blindt skal jeg stole på at maten er god?

Ønsker ikke å være så veldig vanskelig, men det er jo viktig at gjestene blir mette og at maten smaker godt.

Er plutselig fryktelig usikker ...

Noen som har vært i samme situasjon?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bestill prøvesmaking.

• Liker 4
Skrevet

Kan jeg det? Har tenkt på det, men ønsker ikke å være vanskelig. De fleste rundt meg sier bare at jeg må stole på at folka er flinke, men ... Dette er litt for viktig for meg til å bare stole på dem.

Er det vanlig å bestille prøvesmaking?

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt vanlig å bestille prøvesmaking, i likhet som å prøvekjøre en bil før du kjøper den. De kunne (burde) faktisk ha foreslått deg det!

Og den skal helst bestilles før avtale, så nå at dere sannsynligvis har avtalt, ikke vær sjenert og si hva du virkelig mener hvis noe er "galt" under prøvesmakingen

Anonymous poster hash: 1e63d...fb8
  • Liker 1
Skrevet

Hadde aldri bestilt bryllupsmat fra en for meg ukjent leverandør uten prøvesmaking!

Skrevet

Prøvesmaking av mat er standard på ordentlige steder, veldig merkelig at dere ikke har fått tilbud om det.

Skrevet

Oi, så dette er vanlig altså? Har vært for redd til å spørre om dette jeg, men kanskje jeg bør vurdere det nå? Vi har bestilt via et lokalet som ikke driver med restaurant, men kun utleie med mat. Kan man også der be om prøvesmaking?

Skrevet

Tusen takk for gode råd. Nå er jeg litt tryggere på at jeg kan bestille prøvesmaking. :spise:

Skrevet

Tusen takk for gode råd. Nå er jeg litt tryggere på at jeg kan bestille prøvesmaking. :spise:

Fortell gjerne hvordan det går når du spør, vet ikke om jeg tørr å spørre jeg :P

Skrevet

Nei, forhørte meg først.

Mvh Yvonne :heiajente:

AnonymBruker
Skrevet

Har heller ikke hatt prøvesmaking, men anbefalinger av venner.

Anonymous poster hash: 9577f...265
Skrevet

Vi hadde ingen prøvesmaking, ettersom vi kjente godt til leverandøren fra før og visste at maten var av god kvalitet. Dersom dere ikke har noen referanse på maten, bør dere nok få en prøvesmaking.

Gjest Naria
Skrevet

Vi skal ha middag på restaurant og vi har ikke prøvesmakt. Har stolt på anmeldelser jeg har funnet på tripadvisor og lignende.

Skrevet

Du kan også be om referanser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...