Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått helt lei! For noen år tilbake hadde jeg ei venninne som var depressiv, ho slet også med seg selv. Men ho er også en person som er prinsessa på erta. Det er helt jævlig å ha en sånn venninne, i tillegg så lar ho ingen andre snakke, når man først kommer til ordet spiller det ikke noe rolle om hva den personen sa så lenge jeg får sagt det jeg vil og får svar på det jeg vil!

Jeg gikk så lei at jeg begynte å henge mindre med henne. Jeg har ikke vært med henne utenom at ho kom noen dager på besøk i 5-10 min for noen mnd siden. Ho driver å graver og spørr om hvorfor jeg ikke sender henne meldinger og tar kontakt til foreldrene mine. Fordi det er bare jeg som skal det.

Men det er ikke det som er problemet. Helt siden jeg sluttet å ha kontakt med henne, har ho blitt til en "gal" person. Ho klarer nesten ikke å gå pga ho sier at tarmen hennes kommer ut av rompa. Ho tok faktisk bilde av det og viste meg det helt uten videre! Hvem viser bilde av rompa si etter 1 min sammen når man ikke har sett hverandre på et par år? Ho går ikke til legen med det og klager over det til alle, til og med foreldrene mine. De sier ho bør gå til legen, da ler ho og svarer ikke på det..

Hva skal man gjøre?

Ho har bare familie og en venn sier ho. Men når ho oppfører seg slik, er det ikke rart ho ikke har venner. Det er ikke vondt ment ovenfor henne, men jeg aner ikke hva jeg skal gjøre. Ho blir bare mer og mer ille at jeg snart ikke vil se henne. Men så kommer det inn at hvis jeg ikke gjør noe. Så hvem kommer til å gjøre det?

Vil gjerne gjøre noe, men jeg vil også holde meg unna. Fordi ho blir bare sprøere for hver dag som går. Foreldrene mine kjente ho nesten ikke igjen i oppførsel.

Anonymous poster hash: 68e51...eb5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Siden dere ikke høres så nære ut i utgangspunktet, hadde jeg ikke orket kontakt med henne. Kjenner til typen. En skikkelig energityv! Blir helt matt av sånne folk.

Anonymous poster hash: e382f...942

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Siden dere ikke høres så nære ut i utgangspunktet, hadde jeg ikke orket kontakt med henne. Kjenner til typen. En skikkelig energityv! Blir helt matt av sånne folk.

Vi var mye sammen før, hver eneste dag i et år. Men jeg ble så sliten og lei, i tillegg så var jeg også sliten pga jeg droppet ut av skolen pga mobbing, så jeg hadde litt å stri med selv. Å når jeg måtte hjelpe henne hele tiden og måtte lytte til alt ho hadde å si, så måtte jeg gå å bære på hennes og mitt. Så jeg orket ikke mer. Så jeg kuttet ho ut helt, men ho forstår ikke hvorfor.

Så det er litt vanskelig når jeg ikke klarer å si ifra.

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å vær ærlig med henne. Si at du selv ikke har det så lett og at du synes det er litt vanskelig å være der for henne nå.

AnonymBruker
Skrevet

Prøv å vær ærlig med henne. Si at du selv ikke har det så lett og at du synes det er litt vanskelig å være der for henne nå.

Kanskje jeg skal det, måtte bare ha ut frustrasjonen min.

AnonymBruker
Skrevet

Det beste er å holde seg langt og lengere enn langt unna den situasjonen. Jeg kan ikke komme på én eneste god ting med å opprettholde det vennskapet. Derimot kan jeg ramse opp 100 dårlige ting ved å ta opp kontakten igjen.

Anonymous poster hash: 83246...948
Skrevet

hva klager du etter? er ditt valg å være venn med henne. er vel ingen som tvinger deg, er det det?

AnonymBruker
Skrevet

hva klager du etter? er ditt valg å være venn med henne. er vel ingen som tvinger deg, er det det?

Hvorfor være så dust?

Er vel heller ingen som tvinger deg til å svare på ting du mener er teit?

Du har kanskje ikke lest hva hun har skrevet? Dette er en jente som selv ikke har hatt det lett! Ikke alle som er så "tøffe" og sterke som deg! Det er akkurat sånne som deg, som får folk til å bli usikre og føle seg mindre verdt!

Hopp glatt over sånne mld TS!

Skrevet

Hvorfor være så dust?

Er vel heller ingen som tvinger deg til å svare på ting du mener er teit?

Du har kanskje ikke lest hva hun har skrevet? Dette er en jente som selv ikke har hatt det lett! Ikke alle som er så "tøffe" og sterke som deg! Det er akkurat sånne som deg, som får folk til å bli usikre og føle seg mindre verdt!

Hopp glatt over sånne mld TS! Anonymous poster hash: e382f...942

Ingen som tvinger meg men jeg klager ikke over at jeg MÅ svare heller. På lik linje som at det er ingen som tvinger ts til å MÅ ha et vennskap med denne personen.

Om en person føler seg mindre verdt fordi noen mener det er ingen som tvinger henne da er det strengt tatt ikke meg det er noe galt med.

Om kjæresten min behandler meg som dritt bille jeg mest sannsynlig fått masse råd om å kvitte meg med han. Om jeg da hadde følt meg mindre verdt hadde det vært meg som hadde vært problemet og ikke noen andre

Skrevet

Og jeg har heller aldri påstått at jrg hverken er sterk eller tøff. Jeg har svakheter og sårbarhet på lik linje som alle andre

AnonymBruker
Skrevet

Og jeg har heller aldri påstått at jrg hverken er sterk eller tøff. Jeg har svakheter og sårbarhet på lik linje som alle andre

Hun klager ikke, hun trenger gode råd! Hun trengte ikke en Apehjerne som er svær i kjeften!

Skrevet

Hun klager ikke, hun trenger gode råd! Hun trengte ikke en Apehjerne som er svær i kjeften! Anonymous poster hash: e382f...942

Råd til hva? Å kvitte seg med henne. Det sier vel seg selv

AnonymBruker
Skrevet

Råd til hva? Å kvitte seg med henne. Det sier vel seg selv

Råd til hvordan kanskje! Skal si du kler nicket ditt ;)

Skrevet

Råd til hvordan kanskje! Skal si du kler nicket ditt ;)Anonymous poster hash: e382f...942

Man trenger ikke være rakettforsker for å dumpe en venn. Man har en samtale,sier det som det er. Ferdig med det

Skrevet

Takk forresten. Jeg kler flaskegrønt også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...