tutts Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Fungerer dette? Vi vil ikke ha en fryktelig formell invitasjon. Vi har ikke planer om å lage noen bryllupsblogg eller nettside og gir derfor noe praktisk informasjon på baksiden av invitasjonen. Kjære .... Vi gifter oss xx.xx 2014 og håper du/dere vil dele dagen med oss. Vi tjuvstarter festlighetene med Bli kjent-kveld fredag xx.xx klokken 20.00 i xxxxxxxxx. Vi står for velkomstdrikk, snacks og godt humør. Vielsen finner sted lørdag xx.xx klokken 15.15 i xxxx Kirke. Etter vielsen er det mulig å dra direkte til festlokalet xxxxxxx der vi serverer sprudlevann fra klokken 16.30 frem til middag og påfølgende fest klokken 18.00. Hjertelig hilsen Tutts & xxxx S.U innen 30.06.2014 til epost xxx eller tlf xxxxx Antrekk: Mørk dress Bakside: Praktisk informasjon Toastmaster for dagen er xx xx, ønsker du å holde tale eller bidra med underholdning ber vi deg kontakte henne på tlf: xxxxxxxx eller e-post: xxxxxxx. Har du matallergier vi må ta hensyn til, si gjerne fra til xxx på tlf: xxxxxx. Ønskeliste Bidrag til bryllupsreise Vi har også lagt ut liste på Tilbords og Kitch’n Any thoughts? Har særdeles begrenset erfaring med bryllupsinvitasjoner så føler meg en smule lost
Snooks Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Jeg hadde vært strålende fornøyd med denne invitasjonen
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Informativt og fint. Men jeg ville droppa punktet om gaveønsker, det er ikke så vanlig å ha med i invitasjonen.Anonymous poster hash: a56bd...107
Snooks Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Jeg syns det var veldig greit å samle alt på invitasjonen, inkludert ønskeliste. Selv om det ikke er vanlig betyr ikke det at det ikke er lov 2
HoppsyDaisy Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Det ser veldig fint ut Jeg ville blitt veldig glad for informasjon om kleskode og gaveliste. Jeg liker å være tidlig ute med gave
Gjest Evans Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 Jeg syns det ser veldig fint ut! Enste kommentaren jeg har: Vi står for velkomstdrikk, snacks og godt humør. Jeg syns gjestene kan være med å stå for godt humør
Chloe- Skrevet 7. mai 2014 #7 Skrevet 7. mai 2014 Istedet for "Etter vielsen er det mulig å dra direkte til festlokalet..." ville jeg skrevet "Festlokalet åpner klokken XX." Å skrive "mulig" insinuerer at man har flere valgalternativer, men dere vil vel ikke at de skal velge noe annet enn å dra dit? 2
kaprifolen Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 Istedet for "Etter vielsen er det mulig å dra direkte til festlokalet..." ville jeg skrevet "Festlokalet åpner klokken XX." Å skrive "mulig" insinuerer at man har flere valgalternativer, men dere vil vel ikke at de skal velge noe annet enn å dra dit? Noen ønsker jo kanskje å dra hjemom for å skifte, levere barna til barnevakt, lufte hunden etc mellom kirke og middag... Jeg syns det ser veldig fint ut! Enste kommentaren jeg har: Jeg syns gjestene kan være med å stå for godt humør Var det jeg hang meg oppi også..
Chloe- Skrevet 7. mai 2014 #9 Skrevet 7. mai 2014 Noen ønsker jo kanskje å dra hjemom for å skifte, levere barna til barnevakt, lufte hunden etc mellom kirke og middag... Var det jeg hang meg oppi også.. Det kan man jo ta seg tid til med min formulering også. Er bare rart å skrive én _mulighet_, uten å nevne de andre valgalternativer. Jeg syns derfor formuleringen min klinger bedre.
tutts Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #10 Skrevet 7. mai 2014 TS her Jeg syns det ser veldig fint ut! Enste kommentaren jeg har: Jeg syns gjestene kan være med å stå for godt humør Godt poeng, jeg stryker nok godt humør der. Det er vel i utgangspunktet ganske så logisk med godt humør? Det kan man jo ta seg tid til med min formulering også. Er bare rart å skrive én _mulighet_, uten å nevne de andre valgalternativer. Jeg syns derfor formuleringen min klinger bedre. Du har nok muligens et poeng. Vi vil jo aller helst at alle skal komme for å mingle og kose seg mens vi fotograferes, men vil jo også at folk skal skjønne at det ikke er sånn at de må være på plass nøyaktig klokken 16.30. Tror nok jeg endrer teksten til: Festlokalet xxxxx åpner klokken 16:30, der serverer vi sprudlevann frem til middag og påfølgende fest klokken 18.00. Tusen takk for innspill, det hjelper virkelig
Gjest Evans Skrevet 7. mai 2014 #11 Skrevet 7. mai 2014 TS her Godt poeng, jeg stryker nok godt humør der. Det er vel i utgangspunktet ganske så logisk med godt humør? Ja, det burde jo være det
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #12 Skrevet 7. mai 2014 Ettersom dere til en viss grad oppfordrer folk til å komme kl 1630 ville jeg spesifisert om det blir litt å spise på der også (lett snacks), for det er en stund mellom starten på bryllupet og kl 18 og man kan bli bra brisen på et par glass bobler på tom mage . Eller er middagen før, mens selve festen starter kl 18? Anonymous poster hash: bfaa7...7b2
tutts Skrevet 7. mai 2014 Forfatter #13 Skrevet 7. mai 2014 TS her. Vi kommer til å servere kanapeer til minglingen så vi unngår at folk tryner helt Før middag klokken 1800:) tenkte kanskje at det var selvsagt at det er noe lett å spise til, men det er det kanskje ikke?
Chloe- Skrevet 7. mai 2014 #14 Skrevet 7. mai 2014 TS her. Vi kommer til å servere kanapeer til minglingen så vi unngår at folk tryner helt Før middag klokken 1800:) tenkte kanskje at det var selvsagt at det er noe lett å spise til, men det er det kanskje ikke? Joda, det er selvsagt, og trenger ikke skrives. Høres ut som en koselig dag!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå