anxiety Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Jeg har en rens fra maria åkerberg som jeg er veldig fornøyd med, bortsett fra at jeg må kjøpe ny hver mnd /annenhver mnd. Er det normalt? Jeg må bruke en del for å få vekk all sminken. Hvor lenge varer din rens?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Hvor mye sminke bruker du, egentlig..? Jeg bruker en fra nivea, en blå gel. Men nå har jeg gått over til simpel sin ansiktsfjerner som er i skum, veldig fornøyd med begge. Renser aldri ansiktet og har helt ren hud. Du kan også vaske bort sminke med håndsåpe, bare å ta såpe i hånden og stå i vasken å skylle ansiktet. Anonymous poster hash: 91324...c78
Djungelvrål Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Jar en flaske rensekrem i 2-3 mnd kanskje og en flaske øyesminkefjerner like lenge. Bruker sminke hver dag og fjerner det hver kveld.
Gjest Koy Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Jeg bruker olivenolje for å fjerne øyensminke, funker bedre enn noen som helst sminkefjerner og ikke mister man øyenvipper heller. Ellers bruker jeg Eucerin Dermato Clean og Clarisonicen min for å fjerne sminke og som rens, fornøyd med den.
Gjest Hyssingen Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 fjerner mesteparten av sminken med øyesminkefjerner og serviett først, og så bruker jeg rens.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #7 Skrevet 7. mai 2014 Jeg kjøper nok ny ca hver 2. måned Renser huden morgen og kveld. Jeg vet ikke hvilken rens du snakker om, men om den er veldig dyr kan du event. lete etter den billigere på nettet? Det er helt normalt å bruke opp rensene sine Du kan også ta mindre enn du pleier når du renser? Jeg bruker ca to sprut. Anonymous poster hash: cb9a7...477
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 Jeg bruker rens fra Decleor. Den er på 400 ml, og varer i en god del måneder. Jeg fjerner sminken med renseservietter om kvelden, så vasker jeg med rensen fra Decleor etterpå. Anonymous poster hash: 74db9...568
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå