AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Jeg skjønner egentlig folkene i MGTOW. At de føler at de ikke har noen grunn lenger for å gifte seg og bli sammen med noen. De kan jo alltids få seg et barn gjennom surrogati om de så skulle ønske det. Koster vel 9 månders lønn (det betaler man jo nesten uansett ). Fordi i dag mister man jo nesten ungene sine så ofte, fordi kvinner skiller seg så mye. 3/4 av gangene er det jo kvinnen i forholdet som stikker. Og da mister jo man ungen. Og så alle de nye kravene som blir stilt osv., skjønner de ganske godt jeg. Selv om det selvsagt ikke er helt ideelt at ungen ikke har to foreldre. Anonymous poster hash: e5038...762
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 *Det skulle være menn, og ikke folk. Anonymous poster hash: e5038...762
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Hva er MGTOW? Anonymous poster hash: b8a2a...8c1 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Hva er MGTOW? Anonymous poster hash: b8a2a...8c1 Bare det at noen har bestemt seg for å ikke gå inn i parforhold. En gruppe folk som har argumentert litt og komt fra til dette, "men going their own way". Anonymous poster hash: e5038...762
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Hvorfor? Fordi detfortsatt finnes folk som tror på kjærlighet og ikke er totalt skadet av det iskalde, falske og kyniske matrialistiske synet som råder i dag. Derfor!Anonymous poster hash: 02329...f21 7
Gjest Idollet Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Fordi de ikke forstår hva de har å tape, og er glad i jenta Det er nå 50% skilsmisser her til lands, men jeg vet ikke om det er langt inn i forholdet.
Gjest BettyBoop Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 Jeg skjønner egentlig folkene i MGTOW. At de føler at de ikke har noen grunn lenger for å gifte seg og bli sammen med noen. De kan jo alltids få seg et barn gjennom surrogati om de så skulle ønske det. Koster vel 9 månders lønn (det betaler man jo nesten uansett ). Fordi i dag mister man jo nesten ungene sine så ofte, fordi kvinner skiller seg så mye. 3/4 av gangene er det jo kvinnen i forholdet som stikker. Og da mister jo man ungen. Og så alle de nye kravene som blir stilt osv., skjønner de ganske godt jeg. Selv om det selvsagt ikke er helt ideelt at ungen ikke har to foreldre.Anonymous poster hash: e5038...762 dere mister da ikke ungene etter skillsmisse... 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #8 Skrevet 6. mai 2014 dere mister da ikke ungene etter skillsmisse... En god del gjør det. Anonymous poster hash: e5038...762 1
Ingoo Skrevet 6. mai 2014 #9 Skrevet 6. mai 2014 Det er denne tingen kalt kjærlighet som de aller fleste her i verden søker! Og utrolig trist at 50 % skiller seg idag, men det er jo også 50 % som lever i en mer eller mindre lykkelige familier! Jeg for min del vil gjerne gifte meg fordi jeg er kristen og ønsker å få Guds velsignelse for forholdet vårt. I tillegg har jeg tro på kjærlighet! Vi har godt av å føle litt, prøve og feile. Hvis man ikke tar en risk har man ikke så mye å vinne heller 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #10 Skrevet 6. mai 2014 Det er denne tingen kalt kjærlighet som de aller fleste her i verden søker! Og utrolig trist at 50 % skiller seg idag, men det er jo også 50 % som lever i en mer eller mindre lykkelige familier! Jeg for min del vil gjerne gifte meg fordi jeg er kristen og ønsker å få Guds velsignelse for forholdet vårt. I tillegg har jeg tro på kjærlighet! Vi har godt av å føle litt, prøve og feile. Hvis man ikke tar en risk har man ikke så mye å vinne heller Det er jo sant, om man er heldig finner vel man en jente som ikke stikker om ikke det blir skikkelige problemer. Og ikke kjedsommelighet. Anonymous poster hash: e5038...762 1
Gjest avocadoen Skrevet 6. mai 2014 #11 Skrevet 6. mai 2014 En god del gjør det. Anonymous poster hash: e5038...762 Det er en grunn til at de som mister foreldreretten gjør det, og det er da ikke bare menn som kan miste foreldreretten, men også kvinner. I dag er det mest vanlig at barna bor 50% hos mor og 50% hos far. Jeg er selv ikke veldig gammel, men er ikke så mange år siden dette ble normalen. Da jeg vokste opp ble det bestemt at jeg skulle bo 40% hos min far og 60% hos min mor, og slik hadde også en del av de andre barna det. Jeg tror nok det er en grunn til at folk skiller seg, men tror folk har det veldig lett med å feige ut med en gang det blir problemer i forholdet. Noen slår opp fordi de ikke orker å jobbe med problemene. Så mitt tips om man ikke vil skille seg med en gang man gifter seg er at man er sammen med personen en god del år før man gifter seg slik at man kjenner personen godt, og at man da også vet at personen vil jobbe med forholdet når det blir problemer. Heldigvis er det nok av menn der ute som tror på kjærlighet sånn som jeg, så jeg trenger ikke ofre de som ikke tror på det så mange tanker
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #12 Skrevet 6. mai 2014 Det er jo sant, om man er heldig finner vel man en jente som ikke stikker om ikke det blir skikkelige problemer. Og ikke kjedsommelighet. Anonymous poster hash: e5038...762 Og så får jenta du finner håpe at du ikke stikker og overlater hele ansvaret for ungene til henne. Og at også du jobber for at det ikke skal bli kjedsommelig. Er langt fra i alle forhold at kvinnen er den som stikker eller er den som er kjedelig, skjønner du. Anonymous poster hash: b8a2a...8c1
Gjest BettyBoop Skrevet 7. mai 2014 #13 Skrevet 7. mai 2014 En god del gjør det.Anonymous poster hash: e5038...762 da må de jo stå opp for sine rettigheter. Og jeg vil tro at dersom en mann mister barna så er det en grunn
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #14 Skrevet 7. mai 2014 Seriøst?? Hvor mange bruker ikke barna som brikker i maktspillet sitt?! Der er jenter værst!Anonymous poster hash: 407fc...b4f
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #15 Skrevet 7. mai 2014 Uansett .. surrogati skulle blitt lovlig her :-DAnonymous poster hash: af3ab...d8d
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #16 Skrevet 7. mai 2014 "Miste ungene"? Over 80% av alle barn bor sammen med begge foreldrene, og de fleste av de som ikke bor sammen har delt foreldrerett. Anonymous poster hash: b880b...21f
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #17 Skrevet 7. mai 2014 "Miste ungene"? Over 80% av alle barn bor sammen med begge foreldrene, og de fleste av de som ikke bor sammen har delt foreldrerett.Anonymous poster hash: b880b...21f "Barna blir mer eller mindre frivillig boende alene med mor ved syv av ti samlivsbrudd. Og far mister kontakten med barna - helt eller delvis - i 40 prosent av tilfellene" - Frode Thuen, Samlivsekspert. Aftenposten: http://www.aftenposten.no/amagasinet/Hvem-bryr-seg-om-hvordan-pappa-har-det-7517562.html#.U2oGjXWKDIV Anonymous poster hash: e5038...762
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #18 Skrevet 7. mai 2014 "Barna blir mer eller mindre frivillig boende alene med mor ved syv av ti samlivsbrudd. Og far mister kontakten med barna - helt eller delvis - i 40 prosent av tilfellene" - Frode Thuen, Samlivsekspert. Aftenposten: http://www.aftenposten.no/amagasinet/Hvem-bryr-seg-om-hvordan-pappa-har-det-7517562.html#.U2oGjXWKDIVAnonymous poster hash: e5038...762 40% av de 20% som har foreldre som ikke bor sammen = 8% av barna. Altså ikke skrekkelig vanlig. Og om man havner her eller ei er nesten fullstendig opp til en selv. Er man en god far som går inn for å holde kontakten med barna sine, er det for det første meget sannsynlig at man klarer å bo sammen med dem til de blir voksne, og deretter veldig mulig å fremdeles ha et godt forhold om man går fra mor til barnet.Anonymous poster hash: b880b...21f 1
Biloba Skrevet 7. mai 2014 #19 Skrevet 7. mai 2014 Fordi det aller beste en kan gi sine barn er en god mamma.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #20 Skrevet 7. mai 2014 Jeg skjønner egentlig folkene i MGTOW. At de føler at de ikke har noen grunn lenger for å gifte seg og bli sammen med noen. De kan jo alltids få seg et barn gjennom surrogati om de så skulle ønske det. Koster vel 9 månders lønn (det betaler man jo nesten uansett ). Fordi i dag mister man jo nesten ungene sine så ofte, fordi kvinner skiller seg så mye. 3/4 av gangene er det jo kvinnen i forholdet som stikker. Og da mister jo man ungen. Og så alle de nye kravene som blir stilt osv., skjønner de ganske godt jeg. Selv om det selvsagt ikke er helt ideelt at ungen ikke har to foreldre. Anonymous poster hash: e5038...762 Gud, du er så latterlig!! Kan du ikke skrive hva det er enn slike idiotiske forkortelser? Det er ikke alle som lese blogginnlegg eller utenlandske jenteblader! Herregud, håpløst kaller vi slikt!! Anonymous poster hash: b9e68...bf2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå