Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Vet det finnes utrolig mange tråder om dette, men trenger desperat hjelp :)

Er en fyr jeg ble kjent med gjennom nettet. I starten snappet vi mye fram og tilbake. Nå sender han ikke en eneste snap.
Men det rare er at han alltid sjekker hva jeg har lagt til på "My story".
Maks 5 min. etter jeg har lagt bildet ut.
Her om dagen sendte jeg snap til han, og han svarte på den selv om det ikke var et spørsmål.

Hvordan tolker dere dette? :sjenert: Håper noen kan hjelpe meg :strix:

Videoannonse
Annonse
Gjest Linn Cathrin
Skrevet

Hei! Vet det finnes utrolig mange tråder om dette, men trenger desperat hjelp :)

Er en fyr jeg ble kjent med gjennom nettet. I starten snappet vi mye fram og tilbake. Nå sender han ikke en eneste snap.

Men det rare er at han alltid sjekker hva jeg har lagt til på "My story".

Maks 5 min. etter jeg har lagt bildet ut.

Her om dagen sendte jeg snap til han, og han svarte på den selv om det ikke var et spørsmål.

Hvordan tolker dere dette? :sjenert: Håper noen kan hjelpe meg :strix:

Jeg sjekker mystoryen til folk, kun fordi det er så himla irriterende å ha varselet der. Kan jo være at han gjør det samme, eller bare er nysgjerrig.

Gjest Elisabeta
Skrevet

Ting man har å bekymre seg for i dag. Å finne ut av om noen er intr eller ei bare pga ett bilde/newsfeed.

Nei, da var det bedre før i tiden, på låvedans. Der gutten bydde opp til dans hvis han var intr, eller kom med blomster på døra for den saks skyld :)

Lettvint å skjønne a gitt ;)

Skrevet

Hvor mye man selv snapper går jo litt i perioder. Kanskje han er litt lei av snapchat akkurat nå. Det viktigste er vel uansett hvordan kommunikasjon og stemning er mellom dere sånn ellers. Det viktigste er jo hvor mye dere snakker sammen sånn generelt, og hvor mye dere treffes.

Ikke stress med snapchat. ;)

Skrevet

Hvor mye man selv snapper går jo litt i perioder. Kanskje han er litt lei av snapchat akkurat nå. Det viktigste er vel uansett hvordan kommunikasjon og stemning er mellom dere sånn ellers. Det viktigste er jo hvor mye dere snakker sammen sånn generelt, og hvor mye dere treffes.

Ikke stress med snapchat. ;)

Problemet er nettopp det: vi har ikke noe kontakt utenom snapchat. Av den grunn har jeg bare disse handlingene å gå ut over. Han har snakka til meg et par ganger, på facebook. Men i dag er det akkurat en måned siden sist vi snakket der.. Har ikke møtt han i virkeligheten enda.

Skrevet

Problemet er nettopp det: vi har ikke noe kontakt utenom snapchat. Av den grunn har jeg bare disse handlingene å gå ut over. Han har snakka til meg et par ganger, på facebook. Men i dag er det akkurat en måned siden sist vi snakket der.. Har ikke møtt han i virkeligheten enda.

Da er det nok på tide at dere møtes. Ville ikke lagt for mye i en relasjon der man bare chatter litt på snapchat og facebook. Inviter han med på noe?

• Liker 1
Gjest multibox
Skrevet

Jeg er så lei folk som skal "chatte" over snapchat. Bruk sms/facebook til det.. Eller nå har jo snapchat fått chatfunksjon da, så da er det jo mulig å bruke den?

Uansett, hvis du ikke har møtt han i et hele tatt og dere har snakket i en måned er han helt sikkert lei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...