Gjest anobano Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 trenger tips til fine lift eller roll ups som jeg kan ha i kjøkkenet jeg liker noe alla notre dame serien, men så er de ganske dyre syns jeg bortsett fra den så liker jeg voltaire gardinen fra kid, men den har de bare i 120 og 140 og jeg må ha i 100cm bredde..
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Akkurat det der er ikke min stil, men jeg vet de har en del forskjellig på Ellos.no Anonymous poster hash: dcfdb...214
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Kanskje her: http://www.jotex.no/gardiner/heisgardiner/dim100_1 Anonymous poster hash: 1f6b1...52c
Gjest anobano Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Akkurat det der er ikke min stil, men jeg vet de har en del forskjellig på Ellos.no Anonymous poster hash: dcfdb...214 hva slags gardiner har du på kjøkkenet da?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 hva slags gardiner har du på kjøkkenet da? Jeg har faktisk ingenting enda for vi skal pusse opp, men jeg tror jeg kommer til å gå for en liftgardin jeg også, men i en strammere stil. Anonymous poster hash: dcfdb...214
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå