AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Hei! Er det noen her som har kjøpt GHD-rettetang på blush.no, og fått et ekte produkt? Har forstått det slik at de ikke er autoriserte forhandlere, men har samtidig lest om personer som har kjøpt GHD fra f.eks. netonnet og fått ekte tenger (med koder, hologram og sånt). Den rettetangen jeg har lyst på er nemlig på tilbud der nå, og jeg er litt gjerrig. Men samtidig er det jo dumt å kaste bort 1300 kroner og få noe uekte, når jeg heller kunne betalt 300 kroner ekstra og vært garantert et ekte produkt. På forhånd takk! Anonymous poster hash: ed8f1...681
gjestgjestgjest1 Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Jeg handler en del på blush.no og har alltid fått ekte produkter? Nå kjøper jeg som oftest rens, sminke osv. Blush.no er vel eid av Komplett Group som er godt anerkjent, så tror neppe at de ikke er autoriserte forhandlere.
gjestgjestgjest1 Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Og en GHD rettetang er verdt hver eneste krone! Har hatt min i 3 år og er superduperfornøyd. Jeg kjøpte en limited edition som het Precious og på den tiden betalte jeg 2000 og noe for den.
Ayumi Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 GHD har en website chekker : http://www.ghdhair.com/no/help/website-checker?PID=PRO-026&CRE=Website_Checker&PLA=1&TYPE=Footer Hvis ikke forhandler står her ville jeg ikke kjøpt produktet :-)
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Blush.no er vel eid av Komplett Group som er godt anerkjent, så tror neppe at de ikke er autoriserte forhandlere. Mente at de ikke er autoriserte forhandlere av GHD, som man kan sjekke på den linken Ayumi postet. Bra å høre at du er fornøyd med din rettetang. Anonymous poster hash: ed8f1...681
Gjest crazycatlady Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 Ville kun handlet hos autorisert forhandler. Min er kjøpt i salong og jeg betalte litt over 2000 for den. Dyrt, men jeg er veldig fornøyd med den.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #7 Skrevet 7. mai 2014 Jeg kjøpte min der Den er ekte Er en kode på den som skal registreres Anonymous poster hash: 42f26...ca7 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 Ville kun handlet hos autorisert forhandler. Min er kjøpt i salong og jeg betalte litt over 2000 for den. Dyrt, men jeg er veldig fornøyd med den. Er det jeg egentlig tenker, men når jeg leser om folk som får ekte produkter hos andre forhandlere som heller ikke er autoriserte, blir jeg så usikker.. Uansett bra at du er fornøyd :D Jeg kjøpte min der Den er ekte Er en kode på den som skal registreres Anonymous poster hash: 42f26...ca7 Høres veldig bra ut! Så når du registrerer koden kommer det opp at den er ekte? Anonymous poster hash: ed8f1...681
Gjest Achlys Skrevet 7. mai 2014 #9 Skrevet 7. mai 2014 Jeg vurderer også å skaffe meg en GHD. For nå har jeg prøvd flere forskjellige,men alle "lugger" meg. Kan jo hende GHD ikke gjør det, siden så ekstremt mange skryter av den
Alethia Skrevet 14. mai 2014 #10 Skrevet 14. mai 2014 Kjøpte GHD på blush for ett år siden. Funker knallbra! Fikk ikke noe inntrykk av at den ikke var ekte iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå