Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kjæresten min blir så fort irritert, frustrert og sint på meg. Har aldri opplevd det med noen annen kjæreste før. Jeg provoserer han ikke en gang. Kjenner jeg blir utrolig psykisk sliten av det.

Noen som har hatt det på samme måte? Jeg blir også nesten daglig kalt stygge ting, og jeg er så utrolig lei! Det blir bare verre og verre og uansett hva jeg sier eller gjør er det galt og han kommer med en slengkommentar. Ovenfor andre later han som om alt er perfekt mellom oss.

Problemet mitt er at jeg og han prøver å skrape sammen noen kroner til å betale ned resten av gjelden min og vår, så jeg kan ikke bare dra. Dessuten er det utrolig dyrt å leie leilighet/ hybel alene og det har jeg rett og slett ikke økonomi til. Så ønsker å gjøre forholdet levelig i hvertfall den neste tiden fremover. Noen forslag?

Anonymous poster hash: 57bb3...717

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil bli til gjelden din er betalt ned? Selv om han kan være en dritt så fortjener har vel ikke å bli brukt på den måten? Kom deg ut av forholdet å stå på egne bein.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du vil bli til gjelden din er betalt ned? Selv om han kan være en dritt så fortjener har vel ikke å bli brukt på den måten? Kom deg ut av forholdet å stå på egne bein.

føler heller det er han som bruker meg for å være ærlig.

AnonymBruker
Skrevet

det var forøvrig ikke det jeg spurte om heller. Jeg ba andre som har vært i samme situasjon om å fortelle sin historie og om noen har noen råd til hvordan gjøre det mer levelig nå og i nærmeste fremtid.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...