kornelia84 Skrevet 12. juni 2004 #1 Skrevet 12. juni 2004 Hvilke Dermalogica-produkter var det som var best mot uren hud og kviser?
Gjest Gjesta Skrevet 12. juni 2004 #2 Skrevet 12. juni 2004 Min erfaring er en kombinasjon av Anti bac skin wash til daglig rens, Active Moist tl fuktighetskrem og en-to ganger i uken med Anti-bac cooling masque. Det funker hvertfall for min hud! (Jeg stakk innom og forhørte meg med en hudpleier, som studerte huden min,..) Clea
missfidget Skrevet 12. juni 2004 #3 Skrevet 12. juni 2004 Det høres bra ut. Men hvis du skal bare har en produkt å ha rett på kvisene, synes jeg MD Formulations Clearing Complex Gel er helt fantastisk!
Gjest Anonymous Skrevet 12. juni 2004 #4 Skrevet 12. juni 2004 Clea: Den masken du snakker om, får den kviser som allerede har brutt ut til å gå raskere bort? Eller er den forebyggende? Jeg har prøvd skin refining masque, men den er vel ment mer for fet hudenn kviser, tror jeg. Det var i alle fall en prøve av den med i et skin-kit jeg kjøpte for normal til fet hud. Skulle hatt noe som funker som førstehjelp mot underjordiske troll når de er på sitt mest hissige.. :evil:
Gjest Gjesta Skrevet 12. juni 2004 #5 Skrevet 12. juni 2004 Den forebygger, men samtidig roer den ned huden. Etter at jeg har hatt på masken er det ingen problem og klemme ut svarte prikker, og evt. kviser som har slått leir... Clea
Minette Skrevet 13. juni 2004 #6 Skrevet 13. juni 2004 Dette produktet: medicated clearing gel fra Dermalogica
Cilla Skrevet 13. juni 2004 #7 Skrevet 13. juni 2004 Mot min urene hud ble jeg anbefalt fra hudpleier dette: Anti Baq Skin Wash morgen og kveld med en god fuktighetskrem oppå(jeg liker best Hydra floral fra Decleor) Medicated Clearing gel om natta (denne er også fin å ha på inngrodde hår på leggene) Et par ganger i uka Gentle Cream Exfoliant i hele ansiktet og Skin Refining Masque i T-sonen. Jeg bruker av og til daily microfoliant i stedet for GCE.
Cilla Skrevet 13. juni 2004 #8 Skrevet 13. juni 2004 Minette Det kan være en god ide og logge ut før en legger ut linker..............
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2004 #9 Skrevet 13. juni 2004 Minette Det kan være en god ide og logge ut før en legger ut linker.............. Hehe, ja! Prøvde å bli medlem, men fikk beskjed om at jeg (Mona) allerede var medlem..
Cilla Skrevet 13. juni 2004 #10 Skrevet 13. juni 2004 Dermalogica selges også på denne norske nettsiden www.duft.no Da slipper man problemet med toll og slipper og tenke på 200kr grensen
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2004 #11 Skrevet 13. juni 2004 Hvor er det billigst å bestille Dermalogica? Så etter Anti bac på strawberrynet, men der solgte de bare 1000 ml flasker..det blir kanskje litt mye
Gjest Cuddly Skrevet 13. juni 2004 #12 Skrevet 13. juni 2004 Hvor er det billigst å bestille Dermalogica? Så etter Anti bac på strawberrynet' date=' men der solgte de bare 1000 ml flasker..det blir kanskje litt mye [/quote'] På SN varierer utvalget mye, man må bare sjekke ofte - varer kommer inn og forsvinner ut fort...
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2004 #13 Skrevet 13. juni 2004 Okey Tror jeg skal bestille fra denne siden http://www.palmsdown.org/Dermalogica-Products-For-Sale Billigere enn på lookfantastic (fri frakt også).
Gjest Anonymous Skrevet 13. juni 2004 #14 Skrevet 13. juni 2004 Hvor står det at det er fri frakt? Jeg synes siden virket litt uoversiktlig. :-?
Gjest Marte- Skrevet 13. juni 2004 #15 Skrevet 13. juni 2004 Susanne: Vet du om Palmsdown.org skriver ned verdien på pakkene?
Gjest gjest1 Skrevet 13. juni 2004 #16 Skrevet 13. juni 2004 Hvor står det at det er fri frakt? Jeg synes siden virket litt uoversiktlig. :-? Siden er uoversiktelig ja.. Jeg skrev en mail og spurte, og der fikk jeg svaret om fri frakt. Til Marte: vet ikke..du kan jo skrive en mail og spørre. Min bestilling vil være under 200 kroner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå