Gå til innhold

Motivasjon til slanking-Genialt :)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skrevet målet mitt (ned 10 kg innen september) og grunnene til at jeg ønsker å nå målet, på et stort ark og hengt det opp på kjøkkenskapet, slik at jeg ser det mange ganger pr dag.

Dette er genialt og kommer til å virke.

Å skrive ned målet og motivasjonen (grunnene), og sørge for å lese det ofte, har virket for meg før. Nå har jeg allerede gått ned, uten å egentlig gjøre noe for det. Det går av seg selv, på en måte.

Lykke til til dere andre!

Anonymous poster hash: 3c674...3d0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til!

Anonymous poster hash: f6913...607
AnonymBruker
Skrevet

Takk! :)

Anonymous poster hash: 3c674...3d0
Skrevet

Jeg blir sykt gira av å se på kropper jeg syntes er fine, og bruke dem som motivasjon. Er også fan av å se på videoer av ekstremt trente mennesker.

Dette her, for eksempel, er simpelthen helt sinnsykt. Tenk å ha sånn kontroll over egen kropp.
AnonymBruker
Skrevet

For meg så funker ikke det. Min greie er at jeg må få hjernen i modus.

Anonymous poster hash: e0d10...547

AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir sykt gira av å se på kropper jeg syntes er fine, og bruke dem som motivasjon. Er også fan av å se på videoer av ekstremt trente mennesker.

Dette her, for eksempel, er simpelthen helt sinnsykt. Tenk å ha sånn kontroll over egen kropp.

Det virker bare demotiverende for mitt vedkommende. Har ikke nubbsjans til å oppnå en millimeter av det han presterer. Det bare minner om min egen kropps utilstrekkelighet.

Anonymous poster hash: 3b7a3...c2b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...