AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Jeg har skrevet målet mitt (ned 10 kg innen september) og grunnene til at jeg ønsker å nå målet, på et stort ark og hengt det opp på kjøkkenskapet, slik at jeg ser det mange ganger pr dag. Dette er genialt og kommer til å virke. Å skrive ned målet og motivasjonen (grunnene), og sørge for å lese det ofte, har virket for meg før. Nå har jeg allerede gått ned, uten å egentlig gjøre noe for det. Det går av seg selv, på en måte. Lykke til til dere andre! Anonymous poster hash: 3c674...3d0
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Lykke til! Anonymous poster hash: f6913...607
Klatt Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Jeg blir sykt gira av å se på kropper jeg syntes er fine, og bruke dem som motivasjon. Er også fan av å se på videoer av ekstremt trente mennesker. Dette her, for eksempel, er simpelthen helt sinnsykt. Tenk å ha sånn kontroll over egen kropp.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 For meg så funker ikke det. Min greie er at jeg må få hjernen i modus.Anonymous poster hash: e0d10...547
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 Jeg blir sykt gira av å se på kropper jeg syntes er fine, og bruke dem som motivasjon. Er også fan av å se på videoer av ekstremt trente mennesker. Dette her, for eksempel, er simpelthen helt sinnsykt. Tenk å ha sånn kontroll over egen kropp. Det virker bare demotiverende for mitt vedkommende. Har ikke nubbsjans til å oppnå en millimeter av det han presterer. Det bare minner om min egen kropps utilstrekkelighet. Anonymous poster hash: 3b7a3...c2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå