AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Jeg har en kamerat som får mail og telefoner fra bedrifter etter han meldte flytting fordi posten selger informasjonen videre. Han har gitt klar beskjed. Har har sendt mail, vært på postkontoret og spurt, og han har prøvd å trykke avmelding på mailene de har sendt. Hva kan man gjøre for å bli kvitt dette problemet? Jeg skal flytte snart og jeg har ikke lyst å bruke posten hvis de skal bare selge infoen min til bedrifter så de kan plage meg. Har reservert meg for all type reklame og telefoner. Anonymous poster hash: 3e4c0...88b
Gjest constance90 Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Jeg har ikke fått noe etter flyttingen i høst.
asterix Skrevet 8. mai 2014 #3 Skrevet 8. mai 2014 Når du melder flytting velger du selv om du vil ha denne typen reklame eller ikke. Har aldri fått slikt ubedt når jeg har meldt flytting.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Jeg fikk heller ingenting, og vi betalte attpåtil ekstra for ekstra lang videresending av post når vi meldte adresseendringer. Husker ikke om det var noe å huke av for, men jeg pleier på refleks å huke "nei takk" på alle forespørsler om gode tilbud.... Anonymous poster hash: 7dee3...143
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå