AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Jeg har aldri prøvd solkrem fra dette merket før og vet derfor ikke hvordan den skal lukte/føles/være i konsistensen. Det er denne: http://www.blivakker.no/product/MDF0050/md-formulations-sun-total-protector-face-spf30-75ml- Det jeg stusset mest på da jeg åpnet pakningen er at tuben har påklistrede etiketter som er i ferd med å løsne i hjørnene. Under klistremerkene er tuben helt hvit. Er det slik MD Formulations vanligvis produserer tubene? Det var heller ingen forsegling på tubens åpning slik jeg er vant til med andre merker. Er ikke interessert i å betale for, og bruke, fake produkter. Derfor håper jeg noen her inne kan hjelpe meg? Anonymous poster hash: 073e3...ded
Gjest constance90 Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 (endret) feil Endret 6. mai 2014 av constance90
Gjest constance90 Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 BEKLAGER! Jeg tok feil, jeg har og klistermerke. Det var en flaske prod i usa som var uten. Men sjekk konsistensen på solkremen.
Blåbært Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Jeg prøvde en gang Facial Cleanser fra MD Formulations, bestilt gjennom BliVakker. Og det var HELT klart fake, eller noe alvorlig galt. Lukta, konsistensen.. Alt var egentlig galt med den Så da betaler jeg heller litt ekstra for ekte vare
Lady Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Jeg prøvde en gang Facial Cleanser fra MD Formulations, bestilt gjennom BliVakker. Og det var HELT klart fake, eller noe alvorlig galt. Lukta, konsistensen.. Alt var egentlig galt med den Så da betaler jeg heller litt ekstra for ekte vare Er det sant?? Hvordan kan de selge falske varee?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Jeg kjøpte solkrem fra MD Formulations hos Feelunique for to år siden og reagerte på konsistensen og hvordan den så ut på huden min. Jeg kontaktet dem, og de svarte at solkremen min tilhørte et dårlig parti, slik at alle som returnerte den fikk refundert summen uten spørsmål. Dette hadde de visst fått beskjed om fra MD. De opplyste derimot ikke kundene om dette, det var kun de som kontaktet dem og klaget som fikk denne beskjeden. Jeg handler ikke på blivakker eller blush, og liker ikke eiernes metoder, men jeg vil bare påpeke at a) det er også større, seriøse butikker som feiler iblant (Feelunique er kjent for god service, men jeg synes strengt tatt det er hårreisende å ikke informere om hele partier som er feilprodusert) og b) det kan være en feil med originalkremen også. Anonymous poster hash: 1ff41...300
Ayumi Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 (endret) Nå skal jeg ikke komme med beskyldninger mot Bli Vakker i og med jeg ikke har bevis for at de selger falske produkter, men det som ofte dras opp når det blir snakk om dette er paralellimport; https://www.google.no/search?q=parallellimport&oq=paralelli&aqs=chrome.1.69i57j0l5.4076j0j9&sourceid=chrome&es_sm=93&ie=UTF-8 Selv velger jeg å ta avstand fra disse sidene etter at jeg fant ut at produsenter som bla. Redken og Joico frarådet kjøp av deres produkter av uautoriserte forhandlere på nett. Da får det heller være at jeg betaler 100 kroner ekstra for den flaska med shampoo hos en frisør, jeg er i det minste sikker på at produktet er ekte og/ eller ikke har stått i en varm kontainer i flere dager. #edit: Ta med solkremen til autorisert forhandler, de kan sikkert hjelpe deg med å finne ut om produktet er ekte eller ei :-) Endret 6. mai 2014 av Ayumi
Blåbært Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 Er det sant?? Hvordan kan de selge falske varee? Altså jeg har jo ikke noe garanti for at det er fake, men den skilte seg helt klart fra den jeg akkurat hadde brukt opp, som var kjøpt i salong. Prøvde også en lypsyl fra samme merke som jeg også hadde kjøpt i salong, den var så ekkel at den ble kastet. Det er jo ikke sikkert det er fake, men jeg tar ikke sjansen
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #9 Skrevet 7. mai 2014 Veldig mange hevder ting fra den siden er fake. Jeg har selv kjøpt shampoo og balsam fra et merkevare der, og de var helt klart fake. De luktet totalt annerledes og hadde helt annerledes konsistens. De fleste merkene de fører har også advart mot å handle fra uautoriserte forhandlere, noe blivakker.no er. De er ikke autoriserte forhandlere. Jeg ville holdt meg langt unna, man aner ikke hva man får!! Du kan også gjøre et kjapt googlesøk og lese forskjellige blogger osv som hevder det samme. Blivakker har fått MYE kritikk, og det er nok en god grunn til det!! Fake fake fake fake Anonymous poster hash: d4332...30f
Lady Skrevet 7. mai 2014 #10 Skrevet 7. mai 2014 Altså jeg har jo ikke noe garanti for at det er fake, men den skilte seg helt klart fra den jeg akkurat hadde brukt opp, som var kjøpt i salong. Prøvde også en lypsyl fra samme merke som jeg også hadde kjøpt i salong, den var så ekkel at den ble kastet. Det er jo ikke sikkert det er fake, men jeg tar ikke sjansen Oi merkelig. Skjønner ikke at de våger å sende ut utgåtte/falske produkter.. De er jo den mest anerkjente norske nettbutikken for kosmetikk og hudpleie. Er de ikke? Jeg har ikke handlet mye der, da jeg ikke synes det er noe billig. Synes det er utrolig dyrt til å være nettbutikk. Sparer nesten ingening, så handler for det meste produkter på utenlandske nettbutikker.
Veronica29 Skrevet 13. mai 2014 #11 Skrevet 13. mai 2014 Solkremen til Md gikk ut av sortimentet ifjor sommer, så hvis det skulle være ekte vare (noe jeg tviler sterkt på siden de produktene bare skal selger hos autoriserte butikker med hudpleiere) så er den i hvertfall gammel. Dessuten forsvinner MD fra markedet iløpet av sommeren.(det kommer en ny serie under navnet Elisabeth Arden Pro, utviklet av mannen bak MD) Så alt som finnes å få kjøpt på nett etter dette er fake.
vimsefrøken Skrevet 14. mai 2014 #12 Skrevet 14. mai 2014 Jeg har handlet mye hos Blivakker.no og alltid vært fornøyd, foruten når jeg kjøpte MD Formulations fra dem, det viste seg når jeg fikk sjekket batch-koden at de produktene var utgåtte for mange år siden. Da fikk jeg refundert pengene for varene. Men har som sagt bare opplevd dette med MD produkter hos Blivakker.no, de andre produktene fra andre merker har vært helt fine, og jeg har handlet MYE der
AnonymBruker Skrevet 14. mai 2014 #13 Skrevet 14. mai 2014 Har kjøpt denne til typen og reagerte på akkurat det samme!! Den var ikke forseglet og lukter rart/gammelt, ba han kaste den jeg. Har dog ikke opplevd noe tull med andre produkter derfra. Anonymous poster hash: 96b4a...33d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå