AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Hei, har en bror som nettopp ble forlatt av samboeren sin gjennom 5 år for en fyr hun traff på en fest. Han er 24, år. å sammen har de et lite barn. Han er fullstendig knust, sitter hjemme å er lite sosial, spiser lite, sover lite, å gjør ingenting annet enn å gå på jobb de dagene han ikke har barnet. Jeg har så vondt av han, samtidig som jeg har lyst å skjelle ut den j**** drittkjerringen, har hun fortsatt på fb så ser at hun lever livets glade dager med den nye typen sin, mens min stakkars bror forgår i sorg. Han er verdens beste person, å en fantastisk pappa til tanteungen min. Så vil virkelig hjelpe han gjennom denne tunge tiden, men samtidig vet jeg ikke hva jeg kan gjøre eller si. Noen som har vært i en slik situsajon? Anonymous poster hash: 8e5e0...064
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Så snill søster du er Det å være der for han, er mer enn nok, og det er du jo Kanskje du kan prøve å få han med på noe gøy? Anonymous poster hash: ff62e...82c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå