Gå til innhold

Ville du betalt 2200 kr for et bilde med Avril Lavigne?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest New_Girl
Skrevet

Haha, nei. Hadde ikke betalt for å ta bilde med noen. Snakk om å ta vare på fansen da, gitt...

• Liker 8
Skrevet

Nei og jeg håper ikke at noen andre heller hadde gjort det.

• Liker 2
Skrevet

Herregud, så respektløst. Hadde det ikke vært for fansen hadde hun ikke kunnet hatt den jobben hun har. Veldig lite stilig!

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Kunne ikke ramle meg inn i halvsøvne.

Anonymous poster hash: d7e05...1fb
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Skulle jeg betalt over 2000 spenn så måtte jeg i det minste fått klådd henne på puppene.

Anonymous poster hash: 26528...73b
  • Liker 4
Skrevet

Hadde det ikke vært hennes fans hadde hun ikke verdt 5 øre. Hun burde betale fansen for å ta bilde med de;-)

• Liker 1
Skrevet

Absolutt ikke! Patetisk av Avril!

• Liker 3
Skrevet

Herregud nei det hadde jeg ikke gjort. Tåpelig!

Skrevet

Guri så flaut å se på! Snakk om å spolere en gyllen sjangse, det der var bare pinlig og ikke til fordel for henne på noen som helst måte.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Jeg blir kvalm av kjente personer som skal lurke ut penger fra fans, om det er autograf eller bilder. De fortjener rett og slett ikke å ha fans.

ÆSJ!

Anonymous poster hash: 6f484...0ca

• Liker 2
Gjest ashanti
Skrevet

Jeg hadde ikke betalt for å ta bilde med noen, uansett hvem det var. Hadde jeg vært fan av henne og spurt om et bilde og hun krevde 2200 kr hadde jeg informert henne om at hun nettopp mistet en fan. Men det gir vel hun blaffen i så lenge pengene ruller inn på konto.

AnonymBruker
Skrevet

Hvem er det hun tror hun er? Elvis?

Den eneste jeg faktisk kunne ha betalt for å bli tatt bilde sammen med er Michael Jackson. Men ellers hadde jeg ikke gjort det. Hvert fall ikke med hun der. Urk!

Anonymous poster hash: e58db...ddf
Gjest metallita
Skrevet

Nei. Hadde ikke betalt noe for å ta bilde av eller sammen med henne eller en annen "kjendis", de er jo bare mennesker de også.

AnonymBruker
Skrevet

Enig i flere her. De eneste jeg ville betalt 2200 kr for å bli avbildet sammen med måtte være Elvis Presley, Michael Jackson, John Lennon og Freddy Mercury. Uheldigvis døde alle sammen.

Alle artister som ikke kunne bevege seg normalt ute blant folk uten at de ble overfalt fans og vanlige folk. ALLE kjente disse.

Avril Lavigne? Er sikker på hun kan sprade rundt i Europa, og et fåtall ville kjent henne igjen.

Anonymous poster hash: 26528...73b
AnonymBruker
Skrevet

N e i. Det er noen kjendiser jeg hadde betalt for å ta bilde med, men hun er definitivt ikke en av dem.

Anonymous poster hash: 521e4...9dd
Skrevet (endret)

Er ikke så glad i disse kjendisene som skal tjene ekstra penger på bilder med fansen, så nei, jeg hadde nok ikke betalt 2200 for å ta bilde med en som var en helt ok artist som er blitt noe en fjortiss emo kunne ha spydd opp (beklager om dette virker støtende på noen)

Endret av dillyduzit
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...