Gå til innhold

Ok, gi meg et bilde av en "stygg" person!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det ryktes her inne om at det finnes stygge mennesker. Ettersom jeg selv har til gode å ha sett et, så lurer jeg på om dere som mener noen er stygge kan linke til et bilde, eller lime det inn et her. Kvinner som menn.

Versågod, kjør på!

Anonymous poster hash: d28f2...03f
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Holdt på å skrive dette selv. Utrolig dårlig å si noen er stygge. Jeg har heller aldri sett et stygt menneske.

Så venter jeg i spenning her

Anonymous poster hash: aa495...57d

Skrevet (endret)

Edit: innså at innlegget mest sannsynlig kunne og ville bli misoppfattet.

Endret av Zinnia
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er helt forkastelig å kalle et annet medmenneske for stygg. Jeg synes det er enda mer forkastelig å legge ut et bilde som er et eksempel på en stygg person.

Etter min mening så finnes det ikke et stygt utseende, bare en stygg personlighet.

Anonymous poster hash: 64038...f58
  • Liker 20
Gjest Steamboat
Skrevet

Når jeg brukte ordet "stygg" så kom det vel frem i åpninginnlegget at jeg mente personer få finner attraktive. I en datingsituasjon så har det ikke noe å si om man ikke er attraktiv nok eller er sirkusstygg, resultatet blir jo uansett det samme.

Skrevet (endret)

Men i alleste dager! Er dere i hetse-humor hele gjengen nå eller. Skjerp dere!!

Edit: ok, ikke hele gjengen ser jeg. Men mange av dere, og dere bør skjerpe dere!

Endret av Crobern
  • Liker 4
Gjest Corto Maltese
Skrevet

Det skulle jeg gjort men jeg har bestemt meg for og aldri legge ut bilder av meg selv på nette

• Liker 2
Skrevet

Dette er helt latterlig! Har dere tenkt på at dette er virkelige mennesker som faktisk eksisterer?

Hvordan hadde du følt om noen hadde lagt ut bilde av deg slikt?

Skam dere!!

• Liker 8
Gjest miora
Skrevet

Hadde vært trist om noen postet et bilde av meg nå. Haha

Gjest ashanti
Skrevet

TS får legge ut et bilde av seg selv, så kan vi jo vurdere h*n først.. For en tråd!

AnonymBruker
Skrevet

Det skulle jeg gjort men jeg har bestemt meg for og aldri legge ut bilder av meg selv på nette

Du sier du er stygg? :P

Anonymous poster hash: 1dd9d...597

Gjest New_Girl
Skrevet

Denne tråden var i hvert fall stygg.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Aner ikke om bildet kommer med

Anonymous poster hash: 32a45...cb7

Skrevet

Synes dere som legger ut dette er stygge i måten å være på!

Det kalles realisme, kjære deg. Når noen er slik at du i dine villeste fantasier ikke kunne sett for deg å engang kysset dem, så er de fugly. Og jeg for en syns det er helt kurant å bruke stygg som et beskrivelsesord, så lenge man holder seg for god til å si det direkte til eller bak ryggen på folk. Det er jo ikke noe annet enn beskrivelse av oppfatning. Om man sier mindre pen, ikke så attraktiv, så er det jo same shit.

Blir som med feit. Greit nok at man ikke trenger å kalle folk feit til de, men feit er jo et synonym med overvektig. Same shit. Same wrapping.

Folk må slutte å oppføre seg som om ord er det verste som finnes, ord er ikke farlige med mindre DU lar dem bli farlige.

• Liker 5
Skrevet

Det kalles realisme, kjære deg. Når noen er slik at du i dine villeste fantasier ikke kunne sett for deg å engang kysset dem, så er de fugly. Og jeg for en syns det er helt kurant å bruke stygg som et beskrivelsesord, så lenge man holder seg for god til å si det direkte til eller bak ryggen på folk. Det er jo ikke noe annet enn beskrivelse av oppfatning. Om man sier mindre pen, ikke så attraktiv, så er det jo same shit.

Blir som med feit. Greit nok at man ikke trenger å kalle folk feit til de, men feit er jo et synonym med overvektig. Same shit. Same wrapping.

Folk må slutte å oppføre seg som om ord er det verste som finnes, ord er ikke farlige med mindre DU lar dem bli farlige.

En liten forskjell er det på å omtale noen som stygg, og det å legge ut bilde av dem. Det er ikke pent å omtale noen heller, men her ber TS om bilder, og dere legger det ut. Det er stygt gjort. Dette er mennesker det også.Tenk om det plutselig dukker opp ett bilde av deg, eller en av dere andre som er her. Jeg ville blitt utrolig lei meg, og såret. En ting er at man synes at man ser ut som ett takras selv, men å få det bekreftet av mennesker man ikke en gang kjenner må være forferdelig.

• Liker 5
Skrevet

En liten forskjell er det på å omtale noen som stygg, og det å legge ut bilde av dem. Det er ikke pent å omtale noen heller, men her ber TS om bilder, og dere legger det ut. Det er stygt gjort. Dette er mennesker det også.Tenk om det plutselig dukker opp ett bilde av deg, eller en av dere andre som er her. Jeg ville blitt utrolig lei meg, og såret. En ting er at man synes at man ser ut som ett takras selv, men å få det bekreftet av mennesker man ikke en gang kjenner må være forferdelig.

Jeg har ikke lagt ut et eneste bilde, ei heller kalt noen stygg på noen av bildene, så jeg vil ha meg frabedt å trekkes sammen som "dere" og fremstilt slik.

DET er nemlig stygt gjort!

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke lagt ut et eneste bilde, ei heller kalt noen stygg på noen av bildene, så jeg vil ha meg frabedt å trekkes sammen som "dere" og fremstilt slik.

DET er nemlig stygt gjort!

Jeg skrev dere, ja, og beklager at du føler deg truffet. Selv om jeg ikke helt skjønner hvorfor, siden du nettopp forsvarte det.

• Liker 3
Skrevet

Jeg skrev dere, ja, og beklager at du føler deg truffet. Selv om jeg ikke helt skjønner hvorfor, siden du nettopp forsvarte det.

Jeg forsvarer retten av å bruke betegnelsen stygg på lik linje med alle andre beskrivende ord vi bruker.

Beklager så mye at du ikke evnet å forstå det. :)

• Liker 1
Skrevet

Jeg forsvarer retten av å bruke betegnelsen stygg på lik linje med alle andre beskrivende ord vi bruker.

Beklager så mye at du ikke evnet å forstå det. :)

:fnise::blomst:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For en totalt unødvendig tråd... Hvor overfladisk skal man være?

Anonymous poster hash: 29858...df6
  • Liker 2
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...