AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Ser en del kvinner (særlig de uten utdannelse) som legger ut bilder av sine vakre hjem, sin nye bil, drømnebilen, de nye knærne, drømmesofaen osv. De tagger alle mulige interiørsider pp instagram. Jeg skjønner ikke hvordan de kan ha penger til alle tingene og heller ikke hvordan de nesten stolt viser all dritten de har kjøpt. Anonymous poster hash: 885d3...59e
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Nav, rike ektemenn (muligens suggardaddies), svi av arven, vinne lotto og bruke opp alt, osv osv osv... Triste greier det der.Anonymous poster hash: f4ae8...b21
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Kan du ikke bare fjerne dem fra instagrammen din? Jeg ser bare på de jeg liker som jeg synes har god smak. Ellers er det jo ikke noe poeng. Hvis folk bare legger ut ting jeg synes er "drit" så gidder jeg ikke. Anonymous poster hash: 27df0...0e1
-Artemis Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Ja, helt enig! Alle disse nye knærne til disse kvinnene, uffameg! 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Aldri tenkt over om folk har rå til det de kjøper osv. Er ikke helt mitt problem Anonymous poster hash: 11afe...fdf
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 jo, det med uten/lav utdannelse er en gjenganger i hvert fall. Jeg er vokst opp med "kjøp vakker klassisk design som varer for alltid" bedre for pengeboken (i lengden) og bedre for miljøet.... Anonymous poster hash: 76e87...6a1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 Ja huffameg... Jeg er så drittlei bilder av nye knær på instagram, det var bedre den gang de holdt på meg silikon leppene sine :DAnonymous poster hash: 26e06...969
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå