AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Har skjedd meg opptil 5 ganger og etter hver gang sier han at det var på spøk. Siste gang begynte jeg å grine, han ga seg da men ikke med engang Hva skal jeg gjøre? Anonymous poster hash: 2e760...3bc
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 JA Dump han og se deg aldri tilbake! Anonymous poster hash: fd014...6bd 27
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Han sa jeg var uskikkeklig jente og på den måten måtte jeg gå igjen for det. Skjønte ikke den slags spøk jeg... Etterpå sa han at jeg må tåle en spøk, han mente det ikke seriøst. Ts.Anonymous poster hash: 2e760...3bc
Gjest Tris Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Jeg hadde glatt dumpet han. Kjære deg, ikke godta mer dritt fra han der! Dump han og gå! 10
gjestgjestgjest1 Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Nei er alltid nei! Om det er typen din, mannen din eller en ukjent! Synes ikke at det skal være "akseptabelt" fordi dere er i et forhold! Kjenner at jeg blir dårlig slike menn, og enda dårligere av kvinner som faktisk forblir med det monsteret! 3
kari2 Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 På spøk?! Ingen gjør slikt på spøk. En voldtekt er en voldtekt. Kom deg vekk! Jeg hadde definitivt gjort det slutt! 8
Gjest Wallet Skrevet 6. mai 2014 #8 Skrevet 6. mai 2014 Hva slags spørsmål er det? Så klart gjør du det slutt! 8
Pottepalme Skrevet 6. mai 2014 #9 Skrevet 6. mai 2014 Han sa jeg var uskikkeklig jente og på den måten måtte jeg gå igjen for det. Skjønte ikke den slags spøk jeg... Etterpå sa han at jeg må tåle en spøk, han mente det ikke seriøst. Ts.Anonymous poster hash: 2e760...3bc Hvor gammel er du?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #10 Skrevet 6. mai 2014 Jeg håper for alt i verden at dette er tull TS?!?!! Si at det er det! Om ikke ring politiet! Du kan ikke mene dette? Jeg får vondt langt inni meg om du ikke juger nå! Voldtatt deg fem ganger? Nei, vet du, dette kjenner jeg at jeg ikke klarer å ta seriøst, beklager Anonymous poster hash: 14bbb...cc4 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #11 Skrevet 6. mai 2014 Om du er kjæresten hans kan det vel strengt tatt ikke kalles voldtekt. Anonymous poster hash: f7154...7f6 5
Gjest Snuppi Skrevet 6. mai 2014 #12 Skrevet 6. mai 2014 (endret) Du får slå ham i hodet med en hammer.. Når han kvikner til kan du si at det var en spøk. Da hodet hans er så stort må han regne med at han får seg ett slag eller fem. Endret 6. mai 2014 av Snuppi
Jolene Skrevet 6. mai 2014 #13 Skrevet 6. mai 2014 KOM DEG VEKK!!! Hvorfor være sammen med en som VOLDTAR deg TS? Synes du ikke at du fortjener bedre? Ingen mann med respekt for seg selv eller dama si voldtar. 5
Gjest Naria Skrevet 6. mai 2014 #15 Skrevet 6. mai 2014 Jeg hadde ikke bare gått fra han, jeg hadde anmeldt jævelen! 8
Gjest Naria Skrevet 6. mai 2014 #16 Skrevet 6. mai 2014 (endret) Om du er kjæresten hans kan det vel strengt tatt ikke kalles voldtekt. Anonymous poster hash: f7154...7f6 Hva faen? Det er da ikke slik at man har fri tilgang til kroppen til en person selv om man er kjærester. Å tvinge seg på noen, mot deres vilje er voldtekt, uavhengig av hva slags relasjon det er mellom de involverte. Endret 6. mai 2014 av Naria 42
Gjest Tris Skrevet 6. mai 2014 #17 Skrevet 6. mai 2014 Om du er kjæresten hans kan det vel strengt tatt ikke kalles voldtekt. Anonymous poster hash: f7154...7f6 Unnskyld, men er du dum??? Klart det er voldtekt når det skjer mot hennes vilje! 22
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #18 Skrevet 6. mai 2014 Jeg er ganske seriøs. Tror det skjer opptil flere kvinner som er i lag med "feil" menn? Vi har hatt det fint ellers men de det utblåsningene hans klarer jeg ikke. Han er veldig opptatt av sex generelt. Plutselig kan han sitte og glo på nakne damer på nettet mens jeg sitter ved siden av. Og når jeg reagerer på det blir han sur og sier at såpass må du tåle... Jeg blir lei meg og da blir han sint og slenger pc i bakken og stikker. Jeg kjenner jeg er kvalm av det mennesket nå. Jeg er 24 år og han er 30 TsAnonymous poster hash: 2e760...3bc
Pottepalme Skrevet 6. mai 2014 #19 Skrevet 6. mai 2014 Jeg er ganske seriøs. Tror det skjer opptil flere kvinner som er i lag med "feil" menn? Vi har hatt det fint ellers men de det utblåsningene hans klarer jeg ikke. Han er veldig opptatt av sex generelt. Plutselig kan han sitte og glo på nakne damer på nettet mens jeg sitter ved siden av. Og når jeg reagerer på det blir han sur og sier at såpass må du tåle... Jeg blir lei meg og da blir han sint og slenger pc i bakken og stikker. Jeg kjenner jeg er kvalm av det mennesket nå. Jeg er 24 år og han er 30 TsAnonymous poster hash: 2e760...3bc Æsj for en fyr! Kom deg unna, og bli kvitt idioten! 11
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2014 #20 Skrevet 6. mai 2014 Jeg hadde ikke bare slått opp med ham, jeg hadde fått ham oppbanket så kraftig at han aldri hadde vært i stand til å gjøre det mot en annen kvinne. 10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå