AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Det er faktisk vi MENN som har det lettest når det kommer til sjekking! Det er vi som styrer, kontrollerer og bestemmer ting. Sånn er det bare. Men da må allikevel noen menn klage på at kvinner har det så lett, blah blah blah. Vel, kvinner har faktisk ikke så mye makt når det kommer til starten av sjekkefasen. De sier enten nei eller ja og bestemmer selv om de vil avslutte samtalen, ikke mye mer enn det. Menn derimot får mye mer ansvar (aka frihet) når det kommer til sjekking. Vi kan snakke om alt mulig rart, vi sjekker opp den jenta vi finner attraktiv osv(det er sjeldnere omvendt). Så neste gang en eller annen "stakkarslig" mann klager, voks opp og ta deg sammen! Hvis man skulle ta vekk kvinnenes valg til å nekte eller godta så har de jo ingenting igjen når det kommer til sjekking! Og sjekking blir absolutt ikke noe mer spennende av det heller. Leken blir liksom død. Og jeg er overraskende nok en mann, som klarer å sjekke uten å syte.Anonymous poster hash: fbcff...934 3
I Grosny Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Å herrefred..... Der avslørte du deg. Du "negger" TS, et av de klassiske sjekketriksene fra PUA-miljøet. Du er rett og slett ute etter å forføre gutten. 1
Gjest Corto Maltese Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Det er Valiant Thor som har det lettest 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Ingen som har det lettere enn andre! De som er tøffe med mye selvtillit har det lett, det være seg mann eller kvinne. Og du TS, du vet tydeligvis ikke noe om damer? Hvor manipulerende og snikende vi kan være for at ting skal gå vår vei. Men for all del, lev lykkelig i uvitenheten din, det er det vi liker best Anonymous poster hash: e5885...0bf 1
Gjest Snuppi Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 Der avslørte du deg. Du "negger" TS, et av de klassiske sjekketriksene fra PUA-miljøet. Du er rett og slett ute etter å forføre gutten. Det må mer til enn som så tenker jeg om en skal prøve førføre noen.. PS! Jeg førfører aldri guttunger. Jeg foretrekker voksne mannfolk
Gjest .-L-. Skrevet 6. mai 2014 #8 Skrevet 6. mai 2014 Det må mer til enn som så tenker jeg om en skal prøve førføre noen..PS! Jeg førfører aldri guttunger. Jeg foretrekker voksne mannfolk Se, nå brukte du pua-neg igjen! Guilty.. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #9 Skrevet 6. mai 2014 Ingen som har det lettere enn andre! De som er tøffe med mye selvtillit har det lett, det være seg mann eller kvinne. Og du TS, du vet tydeligvis ikke noe om damer? Hvor manipulerende og snikende vi kan være for at ting skal gå vår vei. Men for all del, lev lykkelig i uvitenheten din, det er det vi liker best Anonymous poster hash: e5885...0bf Mhm I dag på vei hjem fra jobb møtte jeg på en søt jente (brunette faktisk) på en bussholdeplass og hadde en hyggelig prat med henne. Jeg ledet, jeg fullførte. Fikk nummeret hennes og vi skal møtes om noen dager. Her var det snakk om selvsikkerhet ja, men det er flesteparten av de usikre menn som klager stadig vekk om dette da. Det er utrolig lett om man ikke begynner å tenke over flauhet og sånt. Jeg var sånn noen år tilbake, men en gang på den tiden så besluttet jeg å bare utsette meg selv for "fare" (være i situasjoner jeg følte meg ukomfortabel i) og det hjalp. Når man først har gjort det et par ganger så skjønner man at det egentlig er veldig lett. Og ja, jenter kan være manipulerende, men det er oftest de som er usikker på seg selv som blir rammet. De med større selvsikkerhet skjønner at noe ikke stemmer og kjører et spill med manipulerende taktikker tilbake. Det at du manipulerer de svake er ikke noen bragd for å si det sånn.Anonymous poster hash: fbcff...934
Gjest Snuppi Skrevet 6. mai 2014 #10 Skrevet 6. mai 2014 Se, nå brukte du pua-neg igjen! Guilty.. [/quote Pua-neg faktisk..... Bra at jeg har KG som kan fortelle meg hva jeg gjør eller ikke gjør... Haha
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #11 Skrevet 6. mai 2014 Det må mer til enn som så tenker jeg om en skal prøve førføre noen.. PS! Jeg førfører aldri guttunger. Jeg foretrekker voksne mannfolk Hehe, og jeg forfører aldri jentunger... TSAnonymous poster hash: fbcff...934
Gjest Snuppi Skrevet 6. mai 2014 #12 Skrevet 6. mai 2014 Hehe, og jeg forfører aldri jentunger... TSAnonymous poster hash: fbcff...934 Får du noe napp da?
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #13 Skrevet 6. mai 2014 Får du noe napp da? Jepp, varierer endel med alder da (20-35) og noen få tilfeller helt ned til 18 men ikke ofte. Har faktisk ikke hooket opp med en milf ennå, noe jeg bør gjøre minst en gang i løpet av livet. Kanskje jeg burde melde meg på et yoga kurs og finne noen der?Anonymous poster hash: fbcff...934
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #14 Skrevet 6. mai 2014 Men kjære smarte lille deg. Vil en gutt ikke ha et forhold men jenta vil er det større sjangs en om Jenta ikke vil og gutten vil.. I det store bildet er det jentene som avgjør pga mange gutter er mer frempå en jentene. Hvor finner du denne infoen egentlig? Du mangler selvinnsikt. Alle ser ikke verden som du ser den.. Anonymous poster hash: b72dc...4d7
Gjest Snuppi Skrevet 6. mai 2014 #15 Skrevet 6. mai 2014 Jepp, varierer endel med alder da (20-35) og noen få tilfeller helt ned til 18 men ikke ofte. Har faktisk ikke hooket opp med en milf ennå, noe jeg bør gjøre minst en gang i løpet av livet. Kanskje jeg burde melde meg på et yoga kurs og finne noen der?Anonymous poster hash: fbcff...934 Yoga...?? Nei, nei.... Du får melde deg på crossfit! Det er det som er in nå
Cathrine88 Skrevet 6. mai 2014 #16 Skrevet 6. mai 2014 Vel, kvinner har faktisk ikke så mye makt når det kommer til starten av sjekkefasen. De sier enten nei eller ja og bestemmer selv om de vil avslutte samtalen, ikke mye mer enn det. Menn derimot får mye mer ansvar (aka frihet) når det kommer til sjekking. Vi kan snakke om alt mulig rart, vi sjekker opp den jenta vi finner attraktiv osv(det er sjeldnere omvendt). Hva forhindrer kvinner i å snakke om alt mulig rart? 4
Gjest Snuppi Skrevet 6. mai 2014 #17 Skrevet 6. mai 2014 Hva forhindrer kvinner i å snakke om alt mulig rart? Enkelte hankjønn kan bare snakke om alt mulig rart. Når det kommer til andre emner som ikke er fullt så rare, sliter de litt.... Hehe
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #18 Skrevet 6. mai 2014 Yoga...?? Nei, nei.... Du får melde deg på crossfit! Det er det som er in nå Takker, kanskje det er du jeg ender opp med å sjekke opp? Anonymous poster hash: fbcff...934
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #19 Skrevet 6. mai 2014 Men kjære smarte lille deg. Vil en gutt ikke ha et forhold men jenta vil er det større sjangs en om Jenta ikke vil og gutten vil.. I det store bildet er det jentene som avgjør pga mange gutter er mer frempå en jentene. Hvor finner du denne infoen egentlig? Du mangler selvinnsikt. Alle ser ikke verden som du ser den.. Anonymous poster hash: b72dc...4d7 Jeg snakker om å sjekke opp jenta, ikke om noe som foregår 6 måneder etter... Det er vanligvis mannen som tar initiativet når noen blir sjekket opp, og jenta kan da enten avvise eller akseptere. Altså mannen kommer med forslaget, kvinnen sier ja eller nei. Det er det som var poenget mitt.Anonymous poster hash: fbcff...934
Gjest Snuppi Skrevet 6. mai 2014 #20 Skrevet 6. mai 2014 Takker, kanskje det er du jeg ender opp med å sjekke opp? Anonymous poster hash: fbcff...934 Hehe.... Tviler på det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå