AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Noen av dere som synes det er dårlig gjort å få høre at kjæresten skal bare spille litt først før han skal komme på besøk, når en spør om han vil komme nå med en gang? Det har gått snart 3 timer.. Altså min kjæreste har jeg vært sammen med i 2 år nå og vi har det jo helt toppers, men noen ganger blir jeg så irritert over spillingen, for jeg føler han setter spilling høyere enn meg. -.- Noen flere som føler det samme? Eller er det jeg som overdriver og skaper bare unødvendig diskusjon med han? :s vært fint å få høre hva andre synes er akseptabelt og ikke Anonymous poster hash: 63060...7bb
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Det er ikke en skit vi andre kan si og gjøre som får de her damerne med gamerkjærester til å gjøre annet enn å finne seg i skiten hans. 6
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Ja, dette hadde jeg også syntes var utrolig irriterende, og altfor umodent. Ville vært litt engstelig for å flytte sammen med en sånn. De som var sammen med gutter som ELSKET LAN- og dataspill for noen år siden, endte alle opp med å bli hushjelpene hjemme når de flyttet sammen.. Gutten var alltid unnvikende i forhold til "kjedelige" ting som måtte gjøres, og prøvde alltid å tøye strikken ved å bli sittende passivt foran pcen i flere timer. Så måtte dama fikse middag, handle inn mat, vaske klær, ta seg av leiligheten, for ikke å si eventuelle barn.. Nei, sånne typer blir dessverre litt for late og udugelige ellers også. Men vet ikke hva slags nivå du snakker da. Disse her brukte alle ledige timer i døgnet på en pc, og burde vel strengt tatt ikke hatt dame. Anonymous poster hash: b8505...2ee 6
Novemberellie Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 (endret) Du overdriver. Hva mener du med 'akseptabelt'? Høres ut som om du snakker om et barn. Hadde vært glad for å være sammen med en slik fyr, jeg, for da hadde jeg hatt masse tid til å holde på med det jeg liker uten at han brød seg om det. Endret 6. mai 2014 av Novemberellie 9
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Ja, dette hadde jeg også syntes var utrolig irriterende, og altfor umodent. Ville vært litt engstelig for å flytte sammen med en sånn. De som var sammen med gutter som ELSKET LAN- og dataspill for noen år siden, endte alle opp med å bli hushjelpene hjemme når de flyttet sammen.. Gutten var alltid unnvikende i forhold til "kjedelige" ting som måtte gjøres, og prøvde alltid å tøye strikken ved å bli sittende passivt foran pcen i flere timer. Så måtte dama fikse middag, handle inn mat, vaske klær, ta seg av leiligheten, for ikke å si eventuelle barn.. Nei, sånne typer blir dessverre litt for late og udugelige ellers også. Men vet ikke hva slags nivå du snakker da. Disse her brukte alle ledige timer i døgnet på en pc, og burde vel strengt tatt ikke hatt dame. Anonymous poster hash: b8505...2ee Må være noen skikkelig veike jenter du kjente. Hadde aldri tillatt det. Anonymous poster hash: c7d3b...d07 1
AloeVera Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 Min samboer spiller i perioder. Jeg kan lett forstå at når han har fått et nytt spill at han lett kan bli oppslukt og glemme litt tid og sted. Tiden flyr som regel avgårde når man gjør noe gøy. Selv har jeg spilt sims før og tre timer kunne gå nesten uten at jeg merker det. Om det ser ut til at du må vente lenge på kjæresten din når dere har en avtale, så kan det jo være lurt å ringe han å "purre" på han? Jeg ville i alle fall ikke blitt sint med mindre det var noe som gjentok seg svært ofte og gikk utover din tid. 3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #8 Skrevet 6. mai 2014 Må være noen skikkelig veike jenter du kjente. Hadde aldri tillatt det. Anonymous poster hash: c7d3b...d07 Jepp, er flere år siden nå. Da de var omkring 18 år selv, og fikk seg sin "første kjæreste" unge og naive. Syntes særlig hun som "ups", ble gravid...Så gikk hun rundt "alene" hele svangerskapet og forberedte seg til ungen skulle komme, mens kjæresten hadde en strøjobb om dagen og satt foran pcen ellers i døgnet og i helga.... uff. Du kan jo gjette hvem som tok seg av bleieskiftet og alt annet.. Anonymous poster hash: b8505...2ee
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #9 Skrevet 6. mai 2014 Har også en fordom i forhold til at typiske gamer-gutter er dårlige i senga og At de er blitt så passive foran pcen, at de liker at dama gjør all jobben, men de gir lite tilbake ? Drep gjerne fordommene mine, hvis dere kan Anonymous poster hash: b8505...2ee 2
globalagogo Skrevet 6. mai 2014 #10 Skrevet 6. mai 2014 Skjønner frustrasjonen din. Når PC blir viktigere enn deg - om enn i bare noen minutter/timer - er det svært sårt, og urovekkende. Hva med å være litt barnslig tilbake? Har du noen "tidkrevende" hobbyer? 1
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2014 #11 Skrevet 6. mai 2014 Har også en fordom i forhold til at typiske gamer-gutter er dårlige i senga og At de er blitt så passive foran pcen, at de liker at dama gjør all jobben, men de gir lite tilbake ? Drep gjerne fordommene mine, hvis dere kan Anonymous poster hash: b8505...2ee Ja, slike som maser om og bli sugd, men skal ikke gjøre en skit selv. 8
Gjest lillelarve Skrevet 6. mai 2014 #12 Skrevet 6. mai 2014 (endret) Jeg har også gamerkjæreste. Hadde han prioritert gaming over meg hadde jeg reagert på det. Om det er det du føler bør du kanskje ta deg en liten prat med han. Kjæresten min spiller mye; det er hobbyen hans og det han gjør på fritiden i stedet for trening, gitarspilling eller turer i marka. Det respekterer jeg. Men om det skulle bli for mye hadde jeg sagt i fra, definitivt. Gjør han dette ofte? Det er greit med spilling, men går det over forholdet og han viser mindre interesse for deg er det jo ikke like greit lengre. Ta det opp på en fin måte, uten å være sint. Endret 6. mai 2014 av lillelarve 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #14 Skrevet 6. mai 2014 Ja, slike som maser om og bli sugd, men skal ikke gjøre en skit selv. Nettopp!! Null interesse for damas nytelse.. Anonymous poster hash: b8505...2ee
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2014 #15 Skrevet 6. mai 2014 Nettopp!! Null interesse for damas nytelse.. Anonymous poster hash: b8505...2ee Bare en ting å gjøre: Bli kvitt dem. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #16 Skrevet 6. mai 2014 Han sier at gaming er hans oppvekst og stooooore inntresse, så jeg vil jo liksom ikke være bitch å si at han ikke kan spille så mye. Og ved mitt syn, får jeg følelsen av at han noen ganger ville ha vært hjemme og spillt i steden for å være med meg. Selv om jeg også er ganske glad i å spille, å vi spiller sammen når vi er med hverandre. som for eksempel League of legendes og mario cart.. da har vi det kjempe gøy. Jeg er også bekymret for hvis vi flytter sammen kommer han aldri til å ville sitte og finne på noe koselig med meg, som å se film eller serier, eller spille et spill sammen med meg. tror han heller kommer til å bare sitte å spille å gjøre sitt, å jeg må "kjede meg", fordi han er innsesperret i sin egen lille spill-verden. Det som irriterer meg mest er at han så vidt prater med meg når jeg er borte og studerer heller. Han er alt for opptatt med å spille, slik at han "glemmer" å prate litt med meg å om dagene. Vi treffes bare i helgene, med unntak nå, når jeg øver til eksamen.. Anonymous poster hash: 63060...7bb
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #17 Skrevet 6. mai 2014 Skjønner frustrasjonen din. Når PC blir viktigere enn deg - om enn i bare noen minutter/timer - er det svært sårt, og urovekkende. Hva med å være litt barnslig tilbake? Har du noen "tidkrevende" hobbyer? Ridning ja jeg har vurdert det x) Anonymous poster hash: 63060...7bb
søtpai Skrevet 6. mai 2014 #18 Skrevet 6. mai 2014 Jeg har gamerkjæreste, og vi bor sammen. Nå er ikke han den "typiske-nerden" men hittil har han spilt i ca 5 timer. Jeg bryr meg ikke om hvor lenge han spiller. Jeg spiller selv, bare ikke like mye. Han pleier å ta ut og inn av oppvaskmaskinen, vasker klær, henger de til tørk, rydde i buret til fuglen osv. Når han spiller så gjør jeg gjerne andre ting som jeg liker. Men vil jeg ha oppmerksomhet så kommer han asap bort. Spillene til kjæresten din er alltid der. Men du er ikke alltid der. Kanskje du skal si det til han? Du kunne jo ha vært med å spille, kanskje du syns det er gøy? - Men det kan jo også gjøre ting verre, at han f.eks vil bare spille når dere er sammen. Sett grenser! Mennesket er viktigere enn spill. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #19 Skrevet 6. mai 2014 Jeg har gamerkjæreste, og vi bor sammen. Nå er ikke han den "typiske-nerden" men hittil har han spilt i ca 5 timer. Jeg bryr meg ikke om hvor lenge han spiller. Jeg spiller selv, bare ikke like mye. Han pleier å ta ut og inn av oppvaskmaskinen, vasker klær, henger de til tørk, rydde i buret til fuglen osv. Når han spiller så gjør jeg gjerne andre ting som jeg liker. Men vil jeg ha oppmerksomhet så kommer han asap bort. Spillene til kjæresten din er alltid der. Men du er ikke alltid der. Kanskje du skal si det til han? Du kunne jo ha vært med å spille, kanskje du syns det er gøy? - Men det kan jo også gjøre ting verre, at han f.eks vil bare spille når dere er sammen. Sett grenser! Mennesket er viktigere enn spill. vi spiller mye sammen når han er hos meg, og da har vi det gøy, men jeg får alltid den følelsen av at han heller ville ha spillt med kompisene sine, med litt høyere spill-nivå enn meg .. Anonymous poster hash: 63060...7bb
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #20 Skrevet 6. mai 2014 Jeg har også gamerkjæreste. Hadde han prioritert gaming over meg hadde jeg reagert på det. Om det er det du føler bør du kanskje ta deg en liten prat med han. Kjæresten min spiller mye; det er hobbyen hans og det han gjør på fritiden i stedet for trening, gitarspilling eller turer i marka. Det respekterer jeg. Men om det skulle bli for mye hadde jeg sagt i fra, definitivt. Gjør han dette ofte? Det er greit med spilling, men går det over forholdet og han viser mindre interesse for deg er det jo ikke like greit lengre. Ta det opp på en fin måte, uten å være sint. Det er hobbyen hans også, men som for eksempel i påsken skulle han appsålutt ta med playstation sin til meg, den ene uken jeg var hjemme, før jeg måtte tilbake på høyskolen langt unna igjenn. Da ble jeg skuffet og litt lei meg. syntes det var litt unødvendig at han skulle sette seg ned med playstation sin, når jeg hadde ferie. Han pratet i tillegg med kompisen sin på skype hver dag, og jeg måtte sitte og vente til han var ferdig med å spille. Når jeg klagde, sa han bare at jeg også kunne sette meg ned og spille noe, mens han spillte på playstaion med kompisen på skype -.- Anonymous poster hash: 63060...7bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå