lillen Skrevet 12. juni 2004 #1 Skrevet 12. juni 2004 Rachel i Friends har brukt den. Ungkarskvinnen 2 har brukt den. Carrie i Kongen av Queens har brukt den. Alle tre har hatt rose utgave, tror jeg. Og jeg synes den er stilig. Ikke helt meg, men hvis den er å få tak i kunne jeg likevel ha tenkt meg en. Jeg vet ikke hva mønsteret heter, men men før kalte jeg det bare for "manne-rute-mønster" Det er dette mønsteret (omtrent da; dere skjønner sikkert hva jeg mener), og det er litt over brystet og litt på ermene. Ellers er genseren rosa. Er det et spesielt merke som har akurat denne genseren??
Gjest Tristessa Skrevet 12. juni 2004 #2 Skrevet 12. juni 2004 Det der er et Argyle-mønster! Pringle lager masse slike jumpre i ulike farger. De er ganske dyre (rundt tusenlappen vil jeg tippe), men er av veldig god kvalitet. Er ikke helt sikker på hvor de er å få tak på, men jeg ville prøvd litt mer "poshe" butikker og spurt etter dem. Og Meredith i Ungkarskvinnen 2 har også hatt en slik en.
lillen Skrevet 12. juni 2004 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2004 Tusen takk! Det var Meredith jeg mente, da jeg skrev Ungkarskvinnen 2... Har aldri vært i en posh butikk før, så dette blir en utfordring, både for meg og lommebok Aldri hørt om Pringle engang...
Englepusen Skrevet 13. juni 2004 #4 Skrevet 13. juni 2004 Se her : http://www.pringlescotland.com/ Der finner du et tlf.nr. du kan ringe for å få oversikt over forhandlere i Norge.
Gjest Odense Skrevet 13. juni 2004 #5 Skrevet 13. juni 2004 Ååhh! Likte stilen kjempe godt! Litt sann classy og sossete Liker slike klær, selv om jeg sjeldent har råd til slike designer merker..drømme drømme :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå