Guess What! Skrevet 19. juni 2002 #1 Del Skrevet 19. juni 2002 Har du tatt tannblekning eller er tannlege? Hvor mye betalte du? Er det avhengig i hvor mye du tar? Hva er prisforskjellen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Klips, får ikke logget på Skrevet 20. juni 2002 #2 Del Skrevet 20. juni 2002 Kostet 1600,- for overkjeven, og da har du en form og masse blekemiddel til overs og kan bare kjøpe nytt blekemiddel hvis det trengs. Mine tenner var helt ok til å begynne med, men nå er de ordentlig hvite og pene. Bleket dem til bryllupet i september i fjor, har frisket opp en eller to ganger siden da, nå trenger jeg ikke friske opp mer på lenge. det kommer vel an på hvor mye rødvin man drikker og slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Guess What! Skrevet 21. juni 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 21. juni 2002 Nja, dette er min søster som skal gjøre det. Og hun verken drikker rødvin ofte eller røyker.. Men hun er ufornøyd likevell... :-? Hun er student, og 1600 var kanskje litt i verste laget.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå