Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Han sier selv han ikke flørter, men det GJØR han. Her for en stund siden fortalte en kompis at en dame prøvde å kysse kjæresten min, jeg tenker da at han må ha fått hun til å tro at dette er greit.

Siste gang jeg er sammen med en kjekkas som flørter rundt!

Anonymous poster hash: 55be7...c16

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor klager du? Du har selv valgt og være sammen med han?

Anonymous poster hash: c4c18...526

• Liker 1
Skrevet

Det høres ut som forholdet allerede er over for din del?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, nå er det over!

Ts

Anonymous poster hash: 55be7...c16

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men da er det ikke noe problem her da...

Anonymous poster hash: cbd3a...3f4
AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig kjedelig med slike menn.

Anonymous poster hash: bff21...f36
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eksen flørtet også og skyldte på damene. Hun prøvde seg osv. Jeg tok han i å flørte på whatsapp til andre damer. " så sexy. Sender et heftig kyss" sa han til den ene for deretter å si til meg at det var sånn de fleipa. Han forsnakket seg ved å si at hun var en gammel nabo. Fant så ut at hun aldri har bodd i hans nabolag ved senere å si " du flørtet jo med jenta fra...ååh..var det nord Norge du sa du ble kjent med henne" ( jeg så at hun var fra mo i rana på fb) da bekreftet han..ja, stemmer det. Også flørtet han med en annen dame" vil savne deg maaaasse". Fysj. Var i på butikken hadde gan alltid en god tone ig flørt å komme med til butikkdamene. Han griner over at det i dag er slutt. Det endte med brudd 4 mbdr før bryllupet. Han anklaget meg for å flørte med gutter og om en gutt likte meg, så skyldte han på meg. Jeg flørtet akdri med de som kom med kjærlighetserklæring til meg! Hadde bare øyne for typen. Men på seg selv kjenner man andre..

Anonymous poster hash: af940...767

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var sammen med en som flørtet med de fleste jenter han møtte. På skolen, jobben, på fest, på trening osv. Flere av vennene mine fortale meg at de hadde sett han flørte med andre, jeg så det også selv, til og med kompisene hans sa ifra til meg. Tok ikke lang tid før han hadde fått ei jente forelska i seg, og dumpet meg. Men han sendte meg fortsatt flørtende sms-er etter det. Så også at han fortsatte å flørte med andre selv om han var sammen med den jenta, og ikke lang tid etterpå fikk jeg høre at han hadde funnet ei ny ei. Og slik fortsatte det :P

Gutter som dette har innerst inne (ikke alle som viser dette) en dårlig selvtillit og selvfølelse, og trenger bekreftelse fra alle om at de er attraktive og bra nok for andre, eller bedre enn andre.

Anonymous poster hash: cf8cd...100
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Igomed at vi er inne på noe her..

Har en type selv ( vært sammen i mange år og bor sammen) Han er en sånn kjekkas, vet han er kjekk og liker å bruke det. De fleste jenter spessielt mer yngre blir jo på tuppa. Jeg selv falt jo hardt der..

Han har alltid flørtet ( uten at han selv vet det, mener han) med de fleste, men nå i det siste har han tatt litt mer av. Plutselig har han snapchat og sletter mld fra div små rips.. Han er 30 men har tatt han i og flørte ( han mener selv dette er vanlig snakking med trenings- venniner) med jenter som er 15 år ( !!) gamle..

Har tatt opp dette med han, men han står på sitt at han prater med alle, og er omgjengelig og det ikke er noe mer enn det... Jeg vet han aldri ville startet noe forhold med så unge jenter.. men den chattinga... Vet ikke om dette vil være greit for meg i lengden....

Anonymous poster hash: 08057...dc0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...