Gå til innhold

Kan han se at jeg har avvist han?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sagt pause til en jeg har datet de siste tre månedene for noen uker siden. Jeg fikk tips om å laste ned tinder appen. Jeg så nå at han var der, pålogget for under et døgn siden. Jeg trykte ikke liker på den. Vil han kunne se at jeg har tinder profil da/få den opp på hans liste? eller vil min profil automatisk bli borte for han siden jeg ikke tok hjerte på han?

Anonymous poster hash: ba043...a75
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

han får vel opp deg, og hvis han trykker liker på deg, da vil han jo merke at du ikke har likt han. For da får han ikke match. Hvis han ikke trykker liker på deg vil han leve i uvissheten :P

Anonymous poster hash: 1915f...3cc
  • Liker 2
Skrevet

Ja, han vil mest sannsynlig få deg opp, profilen din blir ikke usynlig for han selv om du har x'et han. Og nei, han vil ikke kunne se at du har avvist han, men han vil kanskje skjønne tegninga hvis han "liker" deg og ikke får noe match tilbake, noen gang.

AnonymBruker
Skrevet

Men hva er sannsynligheten for at hun evnt dukker opp i hans "feed"? Kommer det ikke an på hvor stor radius han har på innstillingene sine osv? Og er det ikke enormt mange jenter på Tinder?

Anonymous poster hash: 6cdbb...62e
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har swipa igjennom 3000'jenter der.. Akkurat nå sitter jeg med vpn

Anonymous poster hash: 4b89c...9cf

Skrevet

Jeg har sagt pause til en jeg har datet de siste tre månedene for noen uker siden. Jeg fikk tips om å laste ned tinder appen. Jeg så nå at han var der, pålogget for under et døgn siden. Jeg trykte ikke liker på den. Vil han kunne se at jeg har tinder profil da/få den opp på hans liste? eller vil min profil automatisk bli borte for han siden jeg ikke tok hjerte på han?

Anonymous poster hash: ba043...a75

Men, hvorfor bryr du deg egentlig...? Du har sagt pause (i realiteten slått opp), så hvorfor bryr du deg om hva han tror og mener?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...