AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Hei alle sammen Det er jo slik at man kan mikse og trikse med brødskiva si. Har alltid synes at det er så utrolig morsomt å se hva folk liker å ha på brødskiva/knekkebrødet sitt, og ikke minst hvor kreative folk er! Tenkte at det hadde vært moro å dele med hverandre åssen vi alle liker vår brødskive/knekkebrød best:-D Min personlige er brelett og ost med cherrytomater på toppen og litt grillkrydder på toppen! mmmmm Anonymous poster hash: 025ee...d74 3
Gjest Wallet Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Morsom tråd! Skal få til å poste et bilde når jeg skal spise kvelds. Du må gjerne legge ut et bilde du også da!
Maximillian Cohen Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 (endret) Mine brødskiver ligger ofte under grov sennep, finhakket rødløk, spekeskinke og en salatkvast av noe slag. Ellers er eggerøre en favoritt, gjerne med røkelaks, heller ikke her skader det med litt sennep. Spiser stort sett kun skriver til frokost i hegene, så jeg har ikke like stort behov for variasjon som dem som spiser skiver daglig. Endret 6. mai 2014 av Maximillian Cohen
gjestgjestgjest1 Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Smør og agurkskiver med majones på toppen! Er så utroooolig godt! Salt og pepper på toppen så klart;-) Blir gøy å se hva folk svarer, så kan jeg eksperimentere litt med brødskivene mine:-D
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Jeg har glemt å handle majones, ergo mine kakskiver blir dødskjedelige.
miaw Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 - Avokado, cherrytomat, majones og salt/pepper - Leverpostei, sylteagurk/rødbeter og majones
Maximillian Cohen Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 (endret) Jeg har glemt å handle majones, ergo mine kakskiver blir dødskjedelige. Majones lages på rundt 3 minutter...inkludert oppvask. Endret 6. mai 2014 av Maximillian Cohen 1
Gjest Lille-pus Skrevet 6. mai 2014 #8 Skrevet 6. mai 2014 Så grovt som mulig helt underst, så avocado eller Brelett, fulgt av vellagret Sveitser, crispysalat, squash i skiver og tomat. Hjemmelaget knekkebrød, Gullpostei, sylteagurk og tomat.
Gjest Gjest Skrevet 6. mai 2014 #9 Skrevet 6. mai 2014 Majones lages på rundt 3 minutter...inkludert oppvask. Har ikke egg eller olje heller.
Wonders Skrevet 6. mai 2014 #10 Skrevet 6. mai 2014 (endret) I dag er det mye godt. Grov skive. Potetsalat, røkt kylling kjøttpålegg og på toppen er det ridderost. Endret 6. mai 2014 av Wonders
deedee_ Skrevet 6. mai 2014 #11 Skrevet 6. mai 2014 sjokoladephilafelfia og jordbærskriver på knekkebrød!
Wonders Skrevet 6. mai 2014 #12 Skrevet 6. mai 2014 Vil gjerne legge ut bilde, men KG tillater så lite bilder at det ikke er noe vits egentlig. Kvoten fylles opp tvert. Teit.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #13 Skrevet 6. mai 2014 Smør, peanøttsmør, jordbærsyltetøy og nugatti (i den rekkefølgen). Anonymous poster hash: 633e6...89b
Sommerfugel79 Skrevet 6. mai 2014 #15 Skrevet 6. mai 2014 (endret) Grove knekkebrød, frokostsalat, kalkunskinke og egg på toppen. Kjempe digg Endret 6. mai 2014 av Sommerfugel79
fargestift Skrevet 6. mai 2014 #16 Skrevet 6. mai 2014 Jeg liker steke egg sånn at alt knuses og surres rundt i panna, ikke for godt stekt, men mykt også liker jeg litt sånn knorr aroma grill og kjøtt krydder. NAM. Gøy å se hva dere skriver for en matlei sjel!
Gjest Wallet Skrevet 6. mai 2014 #17 Skrevet 6. mai 2014 1. Brødskive med skinke, agurk, salt/pepper, og paprika formet som et hjerte. 2. Brødskive med egg og litt salt. Lite kreativ i matveiene, men det får så være. 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #18 Skrevet 6. mai 2014 Liker best brødskive med banan og nugatti! ellers er brødskive med leverpostei og majones en slager. Anonymous poster hash: 56bbd...9d2
Vinduskarmen Skrevet 6. mai 2014 #20 Skrevet 6. mai 2014 Jeg og mannen hadde skive / baguette til middag i dag. Vi fikk så lyst på subway at vi lagde det selv. Aioli, salat, grilla kylling i BBQ marinade, paprika, agurk, rødløk. Det var veldig nam.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå