AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 En mnd om man legger om kosthold helt og trener ca hver dag utenom helg? Jeg trenger virkelig en motivasjon, og har begynt å trene flere ganger med sluttet fordi det er et ork og jeg tenker "tar så sykt lang tid før jeg ser en pitteliten forskjell uansett"... Ser man en liten forskjell etter en mnd?Anonymous poster hash: 28be4...fe6
Pinkee Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Hvor mye man ser kommer vel an på mange faktorer, men man vil garantert kjenne forskjell.
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Det spørs hvilken utgangspunkt du har. Men du vil absolutt merke forskjell både fysisk og psykisk. Anonymous poster hash: 8b0f1...d5a
Maximillian Cohen Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 (endret) Hvilken forskjell er du ute etter? Du kan i teorien legge på deg omtrent 1 kg muskelmasse eller miste rundt 4 kg fett (du kan miste mer fett også, men det er ikke å anbefale med mindre du er veldig overvektig). Det er vanskelig å oppnå begge deler samtidig. Dette krever imidlertid et temmelig strengt kostholds- og treningsregime. Endret 6. mai 2014 av Maximillian Cohen
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 En mnd om man legger om kosthold helt og trener ca hver dag utenom helg? Jeg trenger virkelig en motivasjon, og har begynt å trene flere ganger med sluttet fordi det er et ork og jeg tenker "tar så sykt lang tid før jeg ser en pitteliten forskjell uansett"... Ser man en liten forskjell etter en mnd?Anonymous poster hash: 28be4...fe6 Hvis du kun er opptatt av utseende, bør du kanskje vurdere kosmetisk kirurgi. Effekten er garantert raskere synlig! Anonymous poster hash: c4fea...bbd
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 En venn gikk ned rundt 7-8kg på 1,5 måned. Hva kiloene består av vet jeg ikke, men han gikk fra å se slapp ut til å se veldig definert ut. Fra meh til wow rett og slett. Anonymous poster hash: b0607...bc2
Gjest Runforit Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 Om jeg er strikt og ikke skeier ut så blir jeg rippet på en uke, men jeg er slank med lav fettprosent så det kommet jo helt an på utgnagnspunktet og hvor dedikert en er. Med rett kosthold, nok næring, men med moderat underskudd kombinert med trening så kan en merke forskjell på kroppen etter 1 mnd. Mye er vannvekt og du vil ikke klare å bygge særlig med muskler, men du kan få ned fettprosenten og dermed se mer definert og strammere ut. Men i lengden er det livsstil det handler om. Ting tar noe tid om du har dn høy fettprosent. Men fokuserer en på sunn mat og mer aktivtet så vil resultatene komme på sikt og vare resten av livet. Man får ikke en godt trent og definert kropp med raske løsninger; det kommer når en lever et liv med fokus på sunne valg og mer hverdagsaktivitet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå