AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Noen som har prøvd? Erfaringer? Anonymous poster hash: 6a6fa...693
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Elsker BIG-shampoo. Anonymous poster hash: 5e1a1...d3a
Påfugl Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Bruker Dark Angels skrubb og den er helt fantastisk. Man føler at man får renset skikkelig, huden føles silkemyk etterpå og man ser synlig forskjell. Anbefales!
Gjest crazycatlady Skrevet 7. mai 2014 #4 Skrevet 7. mai 2014 Produktene er gode og dyrevennlige, men jeg syns enkelte ting derfra lukter litt vel mye.
Gjest RompeRusk Skrevet 7. mai 2014 #5 Skrevet 7. mai 2014 Ocean salt skrubb, mask of magnanimity maske, rub rub skrubb og dark angels skrubb er ihvertfall fantastiske!! :D
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #6 Skrevet 7. mai 2014 Har alltid lurt på hvordan folk klarer å jobbe på Lush. Har vært innom et par ganger, og det kjennes ut som hjernen min skal smelte hver gang. Det lukter sinnsykt sterkt bare man går forbi, jo. Anonymous poster hash: bf5a5...146 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #7 Skrevet 7. mai 2014 Har alltid lurt på hvordan folk klarer å jobbe på Lush. Har vært innom et par ganger, og det kjennes ut som hjernen min skal smelte hver gang. Det lukter sinnsykt sterkt bare man går forbi, jo. Anonymous poster hash: bf5a5...146 Hvorfor er det relevant til spørsmålet til TS? tror du folk flest har såpass mye produkter i sitt eget hus? Parfymerier, hadde de hatt duftene konstant utsprayet hadde det jo vært det samme. Ts, helt fantastiske produkter! Anonymous poster hash: a1e42...6c3
Gjest Peanut Skrevet 7. mai 2014 #8 Skrevet 7. mai 2014 Lipscruben i Bubblegum er jo nesten for godteri å regne. ^_^
miramis Skrevet 7. mai 2014 #9 Skrevet 7. mai 2014 Veldig glad i produktene, spesielt ansiktsmaskene og såpene i fast form (bodyscrub, såpe og shampo/balsam)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå