Vinduskarmen Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Min kjære, mandige mann spurte meg nettopp om skjeggveksten sin. Jeg tror han har sett for mange tv-serier med staute, skjeggete mannfolk og blitt misunnelig. Jeg synes selvsagt at han er fin uansett hvordan skjeggveksten er. Men han har altså svært lyst på ordentlig skjegg. Men, det vokser ikke helt der han vil. Han har nemlig to "sirkler" på hvert kinn der det slettes ikke finnes et eneste hår. Under haken vokser det som bare rakkern, og det samme på den øverste delen av kinnet mot kinnskjegget. Noen som har noen tips og triks (eller spenstige kjerringråd) til å få skjegget til å vokse bedre, virke tettere eller lignende? Da blir min kjære svært glad, og føler seg kanskje hakket mer som Kristofer Hivju, hoho
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Tror ikke det kan styres. Man må ta det slik som det er fra naturens side. Anonymous poster hash: c1ccf...1b5
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Hjelper å smøre på litt most avokado hver dag før man legger seg. Anonymous poster hash: f9646...4f3
Maximillian Cohen Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Det som kan hjelpe litt er å trimme det fra tid til annen. Still trimmeren så vidt kortere enn hva skjegget er og kjør over hele greien. En vil da få et skjegg med jevn lengde, som ser mer ryddig ut og bedrer utseende en god del. I tillegg vil en da trimme av de spisse tuppene på hårstråene slik at tuppen blir butt og dermed ser tjukkere ut. Det vil ikke gi et faktisk fyldigere skjegg, men det kan øke den opplevde fyldigheten. 1
Vinduskarmen Skrevet 9. mai 2014 Forfatter #5 Skrevet 9. mai 2014 Det som kan hjelpe litt er å trimme det fra tid til annen. Still trimmeren så vidt kortere enn hva skjegget er og kjør over hele greien. En vil da få et skjegg med jevn lengde, som ser mer ryddig ut og bedrer utseende en god del. I tillegg vil en da trimme av de spisse tuppene på hårstråene slik at tuppen blir butt og dermed ser tjukkere ut. Det vil ikke gi et faktisk fyldigere skjegg, men det kan øke den opplevde fyldigheten. Dette svaret likte gubben. Han skal forsøke å spare litt nå i eksamensperioden, også trimme om ikke så lenge. Takk
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2014 #6 Skrevet 9. mai 2014 Hvor gammel er han? Skjegget kan komme seint for noen menn, min mann fikk ikke til helskjegg før han rundet tredve, men nå har han hivju-nivå han også. Anonymous poster hash: b2007...9c7
Vinduskarmen Skrevet 9. mai 2014 Forfatter #7 Skrevet 9. mai 2014 Hvor gammel er han? Skjegget kan komme seint for noen menn, min mann fikk ikke til helskjegg før han rundet tredve, men nå har han hivju-nivå han også. Anonymous poster hash: b2007...9c7 Han er 27, så kanskje det bare er å vente noen år, håhå.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå