AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Jeg gjør det. Han jeg trodde eksen min var. Han som fikk meg til å føle eg elsket. Han som løftet meg opp og fikk meg til å elske han. Men så var det bare spill fra hans side. Og nå savner jeg den delen av han som ikke var ekte. Han lurte meg. Og ødela meg. TRIST!!!!!! Anonymous poster hash: 5cbe2...23b 2
Poppie Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Nei. Savner hverken de gode eller de dårlige sidene. Sånn er det å komme over noen, bare gi det tid du, så kommer du også dit
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Er enig...samme historie bare at jeg er han og den dreier seg om en henne.... Jeg har begynt å drømme mye om henne i det siste. Hvorfor? Det er gått to år siden det ble slutt nå...Anonymous poster hash: e868c...25f
Gjest Anastasia Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Ja. Og jeg kommer aldri til å møte noen som han igjen
Sapree Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Jeg savnet den mannen jeg forelsket meg i, han endret seg sakte men sikkert ettersom årene gikk..Har fått ny kjæreste og han er en bedre match for meg. Men jeg kommer aldri til å glemme min første store kjærlighet.. 2
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Ja, kjenner meg så igjen! Anonymous poster hash: 4b9a5...470
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 Ja jeg savner den han en gang var, før alt det vonde... men mest tror jeg jeg savner alle drømmene, planene og håpene for fremtiden som kunne og skulle bli... Anonymous poster hash: 2d008...37c 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #9 Skrevet 6. mai 2014 Gruppeklem Anonymous poster hash: 5cbe2...23b 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #10 Skrevet 6. mai 2014 Ja, men de vonde tankene har lagt seg. Dvs. jeg kan mimre om de gode stundene vi hadde men det er ellers satt strek over. Like etter bruddet orker jeg knapt tenke på det, nå kan jeg tenke over det som var som et hyggelig minne uten å gråte over at det ikke lenger er. Anonymous poster hash: b82aa...b01
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #11 Skrevet 6. mai 2014 Ja! Hver dag i mange år nå. Patetisk? Ja! Men jeg klarer ikke la vær.Anonymous poster hash: 1209d...7d5
w0ho Skrevet 7. mai 2014 #12 Skrevet 7. mai 2014 Ja, jeg savner den unge gutten jeg møtte som 16 åring jeg ble hodestups forelsket i. Helt til forskjellige dop og rusmidler ødela den søte, snille og uskyldige gutten han var
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #13 Skrevet 7. mai 2014 Savner henne hele tiden. Har gått fire år, og sist jeg tenkte på henne var i går kveld når jeg tok taxi. Da så jeg for meg henne ved siden av meg i baksetet, slik hun pleide å sitte å se på meg og smile mens vi tok taxi. Har møtt mange andre i løped av disse årene og hun er i et nytt forhold. Anonymous poster hash: aaa4e...608
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #14 Skrevet 7. mai 2014 Jeg gjør det. Han jeg trodde eksen min var. Han som fikk meg til å føle eg elsket. Han som løftet meg opp og fikk meg til å elske han. Men så var det bare spill fra hans side. Og nå savner jeg den delen av han som ikke var ekte. Han lurte meg. Og ødela meg. TRIST!!!!!! Anonymous poster hash: 5cbe2...23b Eksen min var og slik Stor klem til deg Anonymous poster hash: b3cfa...a89
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #15 Skrevet 7. mai 2014 Ja. Savner hans gode sider og glemmer firt det negative. Vi var i et avstandsforhold i lang tid. Da var han den jeg elsket, der for meg ig jeg for han. Jeg elsket det han sa og løftene. Da vi var sammen fysisk, også i lange perioder, var realiteten en annen. Han kunne være snill, men alt det som ble sagt i avstandsforholdet ble halvert og mindre enn det. Utroskap til tross for at vi bodde sammen i perioden det pågikk, trakassering da han var full. Maste om abalsex og masse andre ting til tross for at heg sa nei. Han gadd ikke holde rundt meg fordi han ble så varm. Han bestemte alt vi gjorde sammen og føyde seg aldri. Manipulerte masse og ga egentlig f i meg npr hverdagen kom.Anonymous poster hash: 46ae2...347
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #16 Skrevet 7. mai 2014 Ja, savner den personen han var da vi ble sammen. Han elsket meg og vi var så lykkelig. 3 år har nå gått og det har vært mange vonde minner. Vi elsker ikke hverandre lenger men prøver å få det til å funke Lever i håp om at vi kan komme oss dit vi var for 3 år siden, men ting ser litt mørkt ut.. Tenker hele tiden på hvordan han var før, det er det som gjør at jeg ikke klarer å gi slipp Anonymous poster hash: 77ccd...640
w0ho Skrevet 8. mai 2014 #17 Skrevet 8. mai 2014 Ja, savner den personen han var da vi ble sammen. Han elsket meg og vi var så lykkelig. 3 år har nå gått og det har vært mange vonde minner. Vi elsker ikke hverandre lenger men prøver å få det til å funke Lever i håp om at vi kan komme oss dit vi var for 3 år siden, men ting ser litt mørkt ut.. Tenker hele tiden på hvordan han var før, det er det som gjør at jeg ikke klarer å gi slipp Anonymous poster hash: 77ccd...640 kjenner meg så altfor godt igjen!
BritneyBitch Skrevet 8. mai 2014 #18 Skrevet 8. mai 2014 Nei, jeg savner han absolutt ikke. Det er 6 år siden vi traff hverandre, men jeg kan ikke lenger huske hvordan det var å bli elsket av han, og jeg kan heller ikke huske hvordan det var å elske han. Alt er overskygget av det negative.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå