AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Fikk invitasjon til fest, bursdag, vennemiddag og en hel haug med flørte-smiletegn. Han var skikkelig ivrig. Tiden gikk og jeg har sakte, men sikkert åpnet meg. Senest for 3 dager siden fikk jeg melding ut av det blå. Jeg har i ettertid vært den som har startet samtalene. Han svarer, men bryr seg liksom ikke. Dette er ikke første gangen det skjer. Hvorfor holder dere på sånn, menn? Mister helt balansen jeg.Anonymous poster hash: 4a749...319
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Han har truffet en annen han liker bedre? Anonymous poster hash: 4b0b6...8b3
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 The Chase is better than the catch. Enkelte umodne menn klarer ikke å være noe annet enn jegere. Anonymous poster hash: e296b...02c
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Fikk invitasjon til fest, bursdag, vennemiddag og en hel haug med flørte-smiletegn. Han var skikkelig ivrig. Tiden gikk og jeg har sakte, men sikkert åpnet meg. Senest for 3 dager siden fikk jeg melding ut av det blå. Jeg har i ettertid vært den som har startet samtalene. Han svarer, men bryr seg liksom ikke. Dette er ikke første gangen det skjer. Hvorfor holder dere på sånn, menn? Mister helt balansen jeg.Anonymous poster hash: 4a749...319 Og det finnes såååååååå mange av de. Bekreftelses-horer.Anonymous poster hash: 933af...40c
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Joa. Ville ikke brukt et stygt ord som bekreftelseshore om meg selv eller andre. Kan jo nettopp være bekrefelse han også var ute etter ... Uansett så er det kjedelig når jeg tror vi er på gli, også blir det stopp. Han var veldig ålreit og fikk meg til å smile fordi han sa så mye rart. Mye jeg likte ved han og tenker at jeg kanskje ikke er pen nok, tynn nok osv. Men er han så overfladisk er det vel best det ikke blir noe. Synes vi hadde kjemi og at han bevisst gikk etter meg. Hsr vel overtolket signalene. Før når jeg ikke gar gjort det har de til slutt sagt at de liker meg, og det for mye mindre oppmerksomhet enn han her har gitt meg. TSAnonymous poster hash: 4a749...319
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå