Bohem Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Jeg reiser til Kreta/Platanias førstkommende lørdag. Har aldri vært der før og lurer på hvilke klær som er lurt å ta med? Har lest at det kan være kaldt på kveldene. Lurer på om cardigan og dongerijakke er nok?
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #2 Skrevet 7. mai 2014 Sommertøy til dagen og vanlig bukse og en tynn jakke eller genser til kvelden. Kommer an på hvor mye du fryser til vanlig. Anonymous poster hash: b7781...4ed
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Skrevet 7. mai 2014 Jeg har vært der i slutten av april og holdt på å fryse i hjel. Skulle gjerne hatt dunkåpe når vi var ute om kvelden. Anonymous poster hash: c0ea0...228
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Skrevet 8. mai 2014 Jeg har vært der tidlig i mai flere ganger. En gang frøs jeg om kveldene, og badetemperaturen på dagtid var ikke bra. Men ellers har det vært "shorts-vær" på dagtid, og nok med en lett jakke og vanlig bukse på kveldstid. Anonymous poster hash: b08e1...9db
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #5 Skrevet 8. mai 2014 http://www.yr.no/sted/Hellas/Kreta/ Anonymous poster hash: 5106b...910
outkast Skrevet 8. mai 2014 #6 Skrevet 8. mai 2014 Langbukse og en lett jakke på kvelden. Ellers holder det med shorts og t-skjorte på dagen om det er sol.
Gjest earthquake Skrevet 8. mai 2014 #7 Skrevet 8. mai 2014 Var der i september, og hadde ikke behov for mer enn en cardigan til kvelden.
elvital Skrevet 9. mai 2014 #8 Skrevet 9. mai 2014 Ville gått for shorts/sommertøy til dagen, og bukse/genser/cardigan/vårjakke til kvelden, mulig et sjal e.l., men nå er jeg frossen av meg da (og går med genser og bukse på kvelden om sommeren i Hellas...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå