Bohem Skrevet 6. mai 2014 #1 Del Skrevet 6. mai 2014 Jeg reiser til Kreta/Platanias førstkommende lørdag. Har aldri vært der før og lurer på hvilke klær som er lurt å ta med? Har lest at det kan være kaldt på kveldene. Lurer på om cardigan og dongerijakke er nok? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #2 Del Skrevet 7. mai 2014 Sommertøy til dagen og vanlig bukse og en tynn jakke eller genser til kvelden. Kommer an på hvor mye du fryser til vanlig. Anonymous poster hash: b7781...4ed Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2014 #3 Del Skrevet 7. mai 2014 Jeg har vært der i slutten av april og holdt på å fryse i hjel. Skulle gjerne hatt dunkåpe når vi var ute om kvelden. Anonymous poster hash: c0ea0...228 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #4 Del Skrevet 8. mai 2014 Jeg har vært der tidlig i mai flere ganger. En gang frøs jeg om kveldene, og badetemperaturen på dagtid var ikke bra. Men ellers har det vært "shorts-vær" på dagtid, og nok med en lett jakke og vanlig bukse på kveldstid. Anonymous poster hash: b08e1...9db Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2014 #5 Del Skrevet 8. mai 2014 http://www.yr.no/sted/Hellas/Kreta/ Anonymous poster hash: 5106b...910 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
outkast Skrevet 8. mai 2014 #6 Del Skrevet 8. mai 2014 Langbukse og en lett jakke på kvelden. Ellers holder det med shorts og t-skjorte på dagen om det er sol. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest earthquake Skrevet 8. mai 2014 #7 Del Skrevet 8. mai 2014 Var der i september, og hadde ikke behov for mer enn en cardigan til kvelden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
elvital Skrevet 9. mai 2014 #8 Del Skrevet 9. mai 2014 Ville gått for shorts/sommertøy til dagen, og bukse/genser/cardigan/vårjakke til kvelden, mulig et sjal e.l., men nå er jeg frossen av meg da (og går med genser og bukse på kvelden om sommeren i Hellas...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå