Gå til innhold

takkekort

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kor mykje betalar de for takkekort? Går det an å få kjøpt sånne ferdige kort som ein berre puttar inni bilete sjølv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har takkekortene inni hele prisen som vi fikk fra fotograg. Vi skal ha tilreisende fotograf så da ville vi helst ha en pakke pris. Og det fikk vi. Så derfor vet jeg ikke nøyaktig sum. Men ja jeg tror du kan kjøpe slike som en bare "putter" inni.

Skrevet

Det har vi faktisk ikke undersøkt ennå.......

Skrevet

Jeg mener å huske at vi betalte 9 kroner pr.stk. Da bestilte vi hos fotobutikken og fikk fremkalling, konvolutt og arket til å putte bildet inn i.

Synes ikke det var så ille, men når du gjør sånn selv er det viktig at det er et bra bilde!

Skrevet

Vi betalte 900 kroner for 130 takkekort. Da var det med bilde, mappe og konvolutt. Vi brukte eget bilde og bestilte gjennom Eurofoto.

Skrevet

Har Eurofoto noko internettside? Var jo billeg det med 900 for 130 takkekort!

• 3 uker senere...
Skrevet

Vi bestilte 90 takkekort m konvolutter hos Eurofoto.no og betalte 750,- inkl porto og var kjempefornøyde med resultatet. Har også bestilt alle forstørrelser og bildene til albumet der også.

Skrevet

Vi betaler 35,- pr. takkekort hos vår fotograf (inkl. bilde, selve kortet og konvollutt). Ganske dyrt ja....

Det er faktisk også mulig vi går for en dyrere løsning. De har takkekort, der 2 bilder blir smeltet i hverandre :-) Får se hva vi klarer å spare av penger før selve dagen :wink:

Skrevet

husker ikke hva vi ble enige om hos fotografen ( :oops: ), men vi får 20 stk gratis siden vi betalte hele fotoseansen i forskudd!!!! bra ?!? :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...