AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Skrevet 6. mai 2014 Jeg plantet syrin i bed, ca 40 cm fra husvegg. Det er ikke noe kjeller, så ingen fare for fukt. Men vil røttene ødelegge grunnmuren?? Det er helt vanlig syrin..Anonymous poster hash: edbd7...ee7
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #2 Skrevet 6. mai 2014 Tror ikke jeg vil hatt den der. Du kan jo bare flytte den Anonymous poster hash: 459bb...91f
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Skrevet 6. mai 2014 Det er ikke lurt å plante trær ol nær husvegger nei. Om noen år vil røttene ødelegge grunnmuren. Flytt den ASAP Anonymous poster hash: cfa74...76c
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #4 Skrevet 6. mai 2014 Syrin sprer seg med avleggere fra røttene. Den bør plantes i en beholder som avgrenser dette og helst ikke mot en husvegg. Anonymous poster hash: 8ea57...c97 1
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #5 Skrevet 6. mai 2014 Syrin sprer seg med avleggere fra røttene. Den bør plantes i en beholder som avgrenser dette og helst ikke mot en husvegg.Anonymous poster hash: 8ea57...c97 Hva slags beholder tenker du på? Overalt hvor jeg leser om syrin på nett så står det at den står i potte. Hva betyr det?Anonymous poster hash: 79789...865
Euphorbia Skrevet 6. mai 2014 #6 Skrevet 6. mai 2014 Du kan jo feks bruke en stor murerbøtte eller lignende, borre masse hull i bunnen for å unngå at det samler seg vann, så har du i allefall sørget for at det ikke kommer sideskudd overalt. (Planter du den fritt ute på plen hadde jeg ikke brydd meg om å avgrense den, da går skuddene i klipper'n uansett) Når det er sagt, ville jeg ikke hatt den så nærme husveggen. De blir store etter noen år, så med mindre du vil flytte den om kort tid, eller klippe den kraftig etterhvert ville jeg satt den mer fritt. De blir så mye flottere når de ikke vokser inntil noe også
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #7 Skrevet 6. mai 2014 Jeg plantet syrin i bed, ca 40 cm fra husvegg. Det er ikke noe kjeller, så ingen fare for fukt. Men vil røttene ødelegge grunnmuren?? Det er helt vanlig syrin..Anonymous poster hash: edbd7...ee7 Hæ?? Plantet du syriner i senga? Anonymous poster hash: 2af78...79c
Sugerøret Skrevet 6. mai 2014 #8 Skrevet 6. mai 2014 Hæ?? Plantet du syriner i senga? Anonymous poster hash: 2af78...79c Og hvor i innlegget fikk du for deg at det var skrevet på engelsk? Om du ønsker å begrense røtter,kan en bøtte uten bunn være grei.Men helst burde du nok flytte treet vekk fra muren 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå