AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #1 Del Skrevet 6. mai 2014 Som tittelen sier er det det?Jeg vet at de har en ved utreise,men det er kun kosmetik og etc.Jeg tenker på den vanlige taxfreen hvor de har alt. Anonymous poster hash: ce875...2c2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
drue Skrevet 6. mai 2014 #2 Del Skrevet 6. mai 2014 Som tittelen sier er det det?Jeg vet at de har en ved utreise,men det er kun kosmetik og etc.Jeg tenker på den vanlige taxfreen hvor de har alt. Anonymous poster hash: ce875...2c2 Ingen taxfree når du kommer fra innenlands. Kun taxfree når du skal reise til utlandet, eller når du kommer tilbake fra utlandet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. mai 2014 #3 Del Skrevet 6. mai 2014 Det er "tax free"/Travel Value-butikker i avgangshallen på Gardermoen, hvor de selger kosmetikk, parfyme osv til samme priser som på Tax Free-butikkene (se http://www.heinemann-dutyfree.com/oslo_departure_no/vare_butikker/), men de har ingen taxfree-butikk ved ankomst innenlands, kun ankomst utland. Hvilken flyplass flyr du fra før du ankommer Oslo med innenriksfly? Vet at i hvertfall Trondheim har Travel Value-butikk i avgangshallen, men usikker på om det er andre flyplasser i Norge som har tilsvarende butikker. Kanskje Bergen og Stavanger? Anonymous poster hash: 86b2b...158 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå